Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har varit medryttare i 3 år nu. Älskar hästen men börjar längta efter egen alltmer...Längtar efter att få bestämma själv hur, när ...
Hästmänniskan
Jag börjar bli lite orolig för att jag är för tung för min häst. Jag har pga mediciner gått upp en del i vikt och börjar bli osäker på...
Hästmänniskan
Hej! Jag är en tjej på 20 år, äger min treåring sedan han var 1,5 år. Jag har bott i Stockholm hela mitt liv men vill/måste jag ta det...
Hästmänniskan
Hej alla kloka människor. Jag vet inte vad jag vill med denna tråden eller jo jag vill ha andra människors åsikter, tankar, förslag på...
Hästmänniskan
Hej jag har en b-ponny som jag funderat på att låna ut. men jag vet inte vad man t.e.x. ska begära? ska man tag betalt? ska man skicka...
Skola & Jobb Precis så stressen är annorlunda, här handlar det om acceptans. Acceptera att kvaliten blir väldigt dålig och bara jobba på ändå med det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.