Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur tusan bär man sig egentligen åt för att köpa den rätta hästen? Hur kan man på ett par provridningar avgöra om detta är " den rätta"...
Hästmänniskan
Postade en tråd på en annan sida med många unga ryttare och fick bara kommentarer om att jag var dum i huvudet för vad jag tyckte.
Jag...
Hästmänniskan
Är det någon som har bra tips på ridbaneharv/sladd som inte kostar skjortan? Kan man tillverka en själv? Vi har en ganska liten ridbana...
Ekonomi & Juridik
Grannens gård är till salu o jag är bra sugen på att lägga ett bud på den o bygga upp en verksamhet med uthyrning av stallplatser men...
Hästmänniskan
Som rubriken lyder:
Vem kan man egentligen lita på? Jag råkar själv ut för det gång på gång i hästvärlden, trots 35 års hästägande. Jag...
Ekonomi & Juridik
Om jag har en medryttare/vän som rider min häst (tillfälligt eller regelbundet).
Har jag då något som helst ansvar för vad som sker när...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag har en häst inhyrd i ett stall, där vi har ett avtal som anger en fast hyra, vad som ingår i hyran samt vilka åtaganden...
Ekonomi & Juridik
Jag är ska snart köpa ett föl som då kommer vara 6mån. Hon är nu A1 försäkrad i ett försäkringsbolag. Jag har mina andra hästar i ett...
Kropp & Själ Har inte gjort en själv men ser rätt ofta dessa i mitt arbete. Jag har sett flera som har gjort utredningar via Capio och jag tycker att...