Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Min medryttare kommer att på obestämd till ta min häst på foder (Det kan handla om allt från en månad till ett halvår ca) och vi tänker...
Hästmänniskan
Har suttit och läst lite på olika hästforum och sitter och lurar på varför blir alla lurade vid hästköp? Hur svårt kan det vara att köpa...
Ekonomi & Juridik
Finns det några dragbilar (ej av pickupmodell) som får dra 2700kg eller mer?
Suv:ar får det väl bli då misstänker jag.
Den enda jag...
Hästmänniskan
Funderar lite kring böjprovsreaktioner på en unghäst.
Är detta ovanligt?
Borde en 6 åring vara så "oförbrukad" att det är omöjligt att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.