Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Imorgon ska jag ha slutprov på grönt kort utbildningen, och jag är jättenervös. Vad ska jag kunna? Vad ska jag tänka på? Är det...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Mimsan_
·
Anläggning Ligger och funderar över hur vi ska göra med vårat elstängsel i hagarna. Vi är lite oense i stallet om vad som är bäst. Min stallkompis...
Svar
14
· Visningar
2 855
Senast: Miaa
·
Gnägg Du åker iväg med tävlingshästen och ska tävla i er gren. Ni anländer på tävlingsplatsen och du lastar av. Det är kväll och ni ska sova...
2
Svar
24
· Visningar
2 493
Senast: Jojo
·
Hästmänniskan Ja, hur ställer ni er till att man har smycken/piercingar på sig i stallet? Personligen ser jag inte det som något dåligt...
2
Svar
33
· Visningar
3 653
Senast: Lager
·
Hästmänniskan Pga sjukdom funderar jag på att halvera hästantalet. Jag har lagt ut annons och fått ett svar som jag tycker är lovande. Men hur kollar...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej! Jag går i hästköpartankar, men jag är rädd för att om jag köper häst kommer jag inte ha tid för mina andra intressen(vilket...
Svar
14
· Visningar
2 482
Senast: Chup
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag funderar på att skaffa häst igen efter några års uppehåll från hästar och ridning pga skada. Det jag funderar lite på är vad...
2
Svar
37
· Visningar
2 773
Senast: Moooa
·
Hästmänniskan Jag har en 20plussare som senaste året har haft otur med sjukdomar. Vet har kommit ut massor med gånger och hästen har stått på klinik...
Svar
14
· Visningar
2 080
Senast: Cilva
·
L
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt men jag gör ett försök;) Jo, nu är det så att min familj funderar på att köpa en egen gård med stall. Det...
2
Svar
30
· Visningar
4 773
Senast: Minstral
·
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Moa93
·
Gnägg Hennes första tur på stranden, 20/9 - 14
Svar
0
· Visningar
190
·
Gnägg Hoppträning 4/2 - 15Coco C hanel
Svar
0
· Visningar
229
·
Hästmänniskan Hej! Blev idag tillfrågad att köpa en d-ponny 24 år gammal utan sadel för 10 000 kr. Låter mycket för mig. Iofs en trevlig och duktig...
Svar
16
· Visningar
3 406
Senast: Billy
·
Gnägg För länge sedan såg jag en bild där man i hagen hade gjort ett skydd (mest för sol, tror jag) i form av ett gigantiskt bord med...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Trissa
·
Ekonomi & Juridik Dottern ska bli fodervärd åt 21-årig arab, som ska gå på lösdriften. Då det är en gammal häst så verkar det som om inte alla...
2
Svar
34
· Visningar
1 969
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Hästmänniskan Får man öht ha det? Problemet är, att våra och alla andra hästar i området vägrar att gå förbi tomten med grisar. Det är alltså ingen...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 387
Senast: ameo
·
Gnägg Kan man se dem någonstans? Kommer väl ingen ny tror jag
Svar
0
· Visningar
483