Att ha tre inhyrda någonstans hade nog inte funkat men nu bor de här hemma i en lösdrift som vi byggt utifrån mina krav på att det ska vara lättjobbat. Sparar både tid och pengar på det. Har heller inget ridhus men väl en budgetbana. Och så har jag nog rätt små krav i allmänhet. Utrustningen är gammal men hållbar och tävlingsstassen tycker jag är rätt rolig att få ihop med små medel. Lite av en utmaning att ha matchande grejer införskaffade för lite pengar (köpte ett par skjortor på Jula till exempel). Snålar dock inte på läderkvalitet men köper å andra sidan grejer rätt sällan och har samma på träning och tävling. Men det är inte för alla, en del vill ha ridhus året runt och nya, snygga kläder ofta.
Kanske du kan byta bil i förväg innan du köper hästen @grodan21 ? Så tar du en sak i taget? Lät smart att hitta någon annan häst att tävla, på så sätt skaffar du dessutom erfarenhet av olika hästar och kan vara lite mer petig när det sedan är dags för egen ny häst.
Kanske du kan byta bil i förväg innan du köper hästen @grodan21 ? Så tar du en sak i taget? Lät smart att hitta någon annan häst att tävla, på så sätt skaffar du dessutom erfarenhet av olika hästar och kan vara lite mer petig när det sedan är dags för egen ny häst.