Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
I somras köpte jag mig min första egna häst. En nyinriden unghäst (islandshäst) på 5år. Mycket motor och energisk. Precis en sådan jag...
Hästmänniskan
Hej alla bukisar. Måste bara få skriva av mig och få tips och råd om hur jag ska göra med mitt hästeri.. Jag älskar hästar och är inne...
Hästmänniskan
Går just nu i hästköpartankar (några pusselbitar som saknas så bara spekulativt än så länge), och har börjat kolla igenom annonser men...
Ekonomi & Juridik
Ni som har en egen hästgård, vad har ni att erbjuda? Tänker både om ni har ett företag men även om ni till exempel hyr ut boxplatser...
Ekonomi & Juridik
Har ett litet dilemma.
Köpte i höstas en häst för inga pengar alls.
Säljaren var en tonårig tjej som uppgav att hästen stått ett halvår...
Hästmänniskan
Har precis fått min drömhäst besiktad helt utan anmärkningar och nu är hon redo att bli min. Problemet är att jag åker iväg på en resa...
Hästmänniskan
Hej! Jag har schlatter och får ofta ont i mitt knä när jag rider. Är det någon som har/haft knäproblem och har något tips på stigbyglar...
Juridik & Ekonomi Jag är medveten om det. Det var inte min fråga. Jag har ju haft kontakt med min egen styrelse och de har inget system för sånt här...
Hundavel & Ras Staffe, Dvärgschnauser och vissa sällskapsterriers skulle jag tro ger dig det med färre hälsoproblem. Nu är ju de dock aktivare, just...
Islandshäst Jag är åter igen ute i bett-djungeln. Vi hade tandläkaren ute för några veckor sedan. S såg över lag fin ut i munnen, några inpackningar...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.