Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Var på GHS igår och såg värdscupfinalen i dressyr. När jag sedan kom tillbaka till hotellet så började jag fundera över det faktum att...
Svar
8
· Visningar
1 672
Hästmänniskan Frågan går ut till er som studerar och äger häst - vad tycker ni om erat val? Räcker pengarna och tiden? Hur gör ni för att det ska...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: tolksele
·
Anläggning Är det stor skillnad på de olika sorterna av ströpellets? Stallpellets, halmpellets, vanlig eldningspellets? Vilka föredrar ni? Själv...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Meggan
·
Anläggning Vill lägga en gummimatta i min stallgång och på skötselplatsen. Jag kan inte bestämma mig för vilken man ska välja. Det står att de...
Svar
10
· Visningar
3 407
Senast: Sporthorse
·
Anläggning Stalldelen i vår ladugård har tjocka och fina gamla stenväggar som vi tänkte fräscha upp lite i sommar. Det som är lite trist är att en...
Svar
9
· Visningar
2 056
Gnägg Var kan jag hitta programmet? På deras hemsida står det när jag går in på programm bara vad som ingår per dag, står inte ett ord om när...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: nickan1
·
Anläggning Vi har väldränerad sandjord (ett par dm, under det ren sand och ingen sten) hos oss i alldeles platta hagar och har börjat fundera på...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 257
Senast: Martina_m
·
Ekonomi & Juridik När man nytecknar eller ändrar en försäkring till det bättre är det ju 20 dagars karenstid på hela försäkringen i första fallet och...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 302
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan ...att sörja sin bästa vän? Alltså den mer akuta sorgen och saknaden? Igår var det sex veckor sen Geysir lämnade mej och det har inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 532
Senast: Korven
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Joelina
·
Gnägg Foto: Equine by Wengdahl
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Joelina
·
Anläggning Någon som har asfalt i stallet/stallgången och vill dela med sig av erfarenheter? Undrar också om det kan funka att lägga på äldre...
2
Svar
30
· Visningar
4 682
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej! Vad tycker ni skulle vara rimligt pris för stalljobb 3 dagar i veckan åt 2 hästar, med: Utsläpp och insläpp Mockning Fixa vatten...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Har alltid haft häst, så när som på det sista året när jag fick ta bort min gamla trotjänare... Nu har livet tagit vändning och har...
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: skiesabove
·
Anläggning I min förening använder vi oss av Equipe Service för ridhusbiljetter, medlemsregister, medlemsinbetalning m.m. och betalningarna sker...
Svar
0
· Visningar
666
Gnägg Rent hypotetiskt nu, letar inte häst. Finns det någon ras som lämpar sig till dressyr bra, med mycket tagel och gott lynne? Min...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 668
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hejsan Jag blev utan häst för ett år sedan, valde att sälja eftersom min ekonomi gjorde det väldigt stressande att ha häst. Alla pengar...
2
Svar
21
· Visningar
2 282
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp