Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vete sjutton vad han har för problem med ridhuset men så fort han kommer in dit så tror han att det är rodeo som gäller. Idag var han faktiskt ganska lugn första 10 sekunderna - tills han bara flög iväg av okänd anledning och dum som jag var släppte jag inte direkt utan höll kvar i grimskaftet så handleden rycktes till så den brötsDen lilla otäcka illbattingen! Huuuuur gick det till!? Plutterrorist!
Ja tur han är gullig iaf! Jag hoppas att han är fortsatt snäll idag och låter mig vila handen på hans rygg så jag kan hålla på med honom. Han blir ju åtminstone van vid att ha mig hängande över ryggen, om än lite tidigt som knappt 2 årPluttemonster! Rena skräcken! Tur han är söt!
Tänk om alla vore så insatta i Sagan om ringen så dem fattade vilken koppling Aragorn har med Strider/Vidstige. Jag + alla som sett filmen fattar men resten kommer se ut som frågetecken Dessutom är vissa så svenniga att dem skulle uttala Strider med svenskt uttal och då skulle det låta otroligt dumt för min stackars ponny
Nya plutteponnyn har varit hos oss i en vecka nu och jag har inte ens någon idé på smeknamn till honom. Han heter Exsus Aragorn och det blir lite jobbigt att ropa "AAR-AA-GORN" varenda gång jag lockar på honom. Exsus är stuterinamnet och Aragorn är hans personliga namn.
Lite om hans personlighet; Stort självförtroende, genomsnäll och vänlig mot allt och alla, skulle kunna beskrivas som något dumsnäll (han vill så gärna gosa med kompisarna oavsett om dem lägger öronen bakåt och vänder rumpan till). Ett charmtroll utan dess like som genom att slicka en på nacken eller kinden kommer undan med lite alla möjliga dumheter bara för att man smälter av hans söthet. Ni får även en bild på det lilla trollet om det underlättar.
Så alla kreativa människor här på Buke, hjälp mig och min lilla plutteponny!
Jag kanske måste överväga att säga upp kontakten med dem.. Korkade oinsatta människor i sagan om ringen vill ju ingen ha i sin vänskapskrets!Seriöst? Finns det folk som inte fattar?
Jag hade genast slutat umgås/hälsa på dem!
Åh förlåt men vad bonnigt och typ värmländskt/småländskt det låter Supergulligt ju!Min kompis hade en katt som hette så, vi kallade den dör Arra. Smidigt och enkelt
Det var ju ganska fyndigt! Måste fråga syskonbarnet som heter Arvid om lov att kalla en häst för hans namn först bara.Arvid! Då får du med från både Aragorn och Vidstige
Tänk om alla vore så insatta i Sagan om ringen så dem fattade vilken koppling Aragorn har med Strider/Vidstige. Jag + alla som sett filmen fattar men resten kommer se ut som frågetecken Dessutom är vissa så svenniga att dem skulle uttala Strider med svenskt uttal och då skulle det låta otroligt dumt för min stackars ponny