Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hej ska provrida en häst inför att eventuellt bli medryttare, är 18 år och är van vid att mina föräldrar följt med tidigare, men...
2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: Grazing
·
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Emelie9403
·
Hästmänniskan Vi ska ned hela familjen i år och sonen som är 9 år rider förvisso men kommer nog tycka att det blir för mycket häst så vi tänkte sticka...
Svar
13
· Visningar
1 007
Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 255
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Har en ridklubb som jag var väldigt aktiv i som ung, flyttade från orten några år och har nu när jag är tillbaka min egna häst...
Svar
5
· Visningar
4 315
Senast: fickan
·
Anläggning Jag undrar hur panelen påverkar luftfuktigheten på loftet? Tycker att många gamla ladugårdar har locklistpanel och ser helt täta och...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Hästmänniskan hur länge letade ni när ni köpte eran häst och vad för typ av häst har ni ? Jag letar efter häst nu och tycker utbudet är riktigt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 591
Senast: ameo
·
Anläggning Hur mycket skulle ni höja när ny ridbana finns med i priset? Nu finns ingen ridbana så det som ingår är utsläpp samt täckesbyte, man tar...
2
Svar
31
· Visningar
2 791
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Min allra första målning i akryl, föreställande en liten fjording :)
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Sunny
·
Hästmänniskan Hej, jag går ut gymnasiet i juni funderar på att åka till Island och jobba där. Jag undrar om någon här har erfarenhet av att jobba med...
Svar
2
· Visningar
1 371
Senast: 997kajsa
·
Hästmänniskan Jag funderar mycket på att köpa mig en häst men vill ju så gärna inte stå där sen och inte ha råd med den. Skaffar jag en häst ska det...
Svar
10
· Visningar
1 101
Senast: cello
·
W
Hästmänniskan Alltså, skulle inte helt totalt villa övergå till lösdrift, dels pga att man inte säkert vet att det fungerar med de hästar man har...
Svar
18
· Visningar
6 555
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp