Närmar sig med stora steg

Ja, sambon är redan väl förberedd att han åker med som filmman :)
Min första och andra provridning blev inte filmad trots att jag då hade med mig mitt x, han var inte så haj med kameran. Vid tredje provridningen (och den häst jag sedan köpte) blev dock filmad, minns jag fick en sån härlig känsla och sen när jag tittade på filmen i efterhand så kändes det riktigt bra. Jag hoppas du också ska hitta din drömhäst. :)
 
Min första och andra provridning blev inte filmad trots att jag då hade med mig mitt x, han var inte så haj med kameran. Vid tredje provridningen (och den häst jag sedan köpte) blev dock filmad, minns jag fick en sån härlig känsla och sen när jag tittade på filmen i efterhand så kändes det riktigt bra. Jag hoppas du också ska hitta din drömhäst. :)

Tack så mycket. Det hoppas jag med :) Första provridningen är i helgen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 015
Senast: Lime
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 702
Senast: Efwa
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 228
Senast: mackan
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp