En annan sak jag kom och tänka på är att även filma provridnigen. Då kan du även titta i lugn och ro hemma sedan hur det såg ut osv.
Ja, sambon är redan väl förberedd att han åker med som filmman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En annan sak jag kom och tänka på är att även filma provridnigen. Då kan du även titta i lugn och ro hemma sedan hur det såg ut osv.
Min första och andra provridning blev inte filmad trots att jag då hade med mig mitt x, han var inte så haj med kameran. Vid tredje provridningen (och den häst jag sedan köpte) blev dock filmad, minns jag fick en sån härlig känsla och sen när jag tittade på filmen i efterhand så kändes det riktigt bra. Jag hoppas du också ska hitta din drömhäst.Ja, sambon är redan väl förberedd att han åker med som filmman
Min första och andra provridning blev inte filmad trots att jag då hade med mig mitt x, han var inte så haj med kameran. Vid tredje provridningen (och den häst jag sedan köpte) blev dock filmad, minns jag fick en sån härlig känsla och sen när jag tittade på filmen i efterhand så kändes det riktigt bra. Jag hoppas du också ska hitta din drömhäst.