Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej,
Jag är lite nyfiken på hur många av er som hyr stall, och hur många som har eget?
Ni får jättegärna svara i tråden och berätta om...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har en häst som är super duktig på att hoppa, men är även väldigt känslig. Han läser av mig snabbt, och jobbar utöver det. Så...
Ekonomi & Juridik
En snabb fråga, en väninna har lämnat ut en häst på foder till en, numera, fd kompis. Det har varit tjafs framåt och tillbaka vad som...
Hästmänniskan
Skulle du köpa häst sticker ut tungan, under ridning (trots att man kollat alla möjliga anledningar men hästen ändå gör så)? Skulle du...
Hästmänniskan
Är på jakt efter en ny häst. Är dock gravid i v 36 och har inte möjlighet att provrida pga för tung och för mycket krämpor. I de flesta...
Hästmänniskan
Jag har praktiserat på en ridskola, inga namn nämda, ett tag. Nu var det så här att under en ridlektion för lite yngre ungdommar (ca.10...
Hästmänniskan
Jag blir mer och mer säker på att jag vill ta upp hästeriet igen. Jag sålde min häst 2010 och har sedan dess mer eller mindre varit helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.