Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Fick frågan igår om vi vill ta in en shettis/litet russ på vår lilla lösdrift.
Men vad är ett rimligt pris?
Vad som ingår är:
-Hö...
Hästmänniskan
Ja det finns väl mängder med orsaker och anledningar, men jag undrar vad som var den sista spiken i kistan så att säga, hur och vad gör...
Ekonomi & Juridik
Jag börjar fundera lite på vad det är för kostnad man kan vänta sig om man byter stall till ett där, in/utsläpp, mockning, fodringar, hö...
Hästmänniskan
Lägger tråden här för det handlar just nu om mitt psykiska mående, moderator får flytta om den hamnat fel.
Igår var jag tvungen att ta...
Hästmänniskan
Vad äter ni om ni ska vara i stallet +4 timmar och både rida och göra lite stalljobb? Jag går helt ner för räkning efter ca tre timmar...
Kläder & Bli fin Ingen? Kvällsbröllop mitt i sommaren. Bruden kommer ha en ganska uppklädd klänning och brudgummen kostym. De blir nog lika glada vilket...