Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

  • Omröstning Omröstning
Hästmänniskan Hej, Jag är lite nyfiken på hur många av er som hyr stall, och hur många som har eget? Ni får jättegärna svara i tråden och berätta om...
2
Svar
30
· Visningar
1 795
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en häst som är super duktig på att hoppa, men är även väldigt känslig. Han läser av mig snabbt, och jobbar utöver det. Så...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: hovtassfot
·
Gnägg Det visade sig att hästen jag köpte, som hade fina, nyrakade ben när jag var och tittade på henne, har värsta hårväxten på benen! :eek...
2
Svar
20
· Visningar
2 758
Senast: Sockerbit
·
Hästmänniskan Finns det någon uppdaterad lista man kan kolla vilka stall som har smittsamma sjukdomar?
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Equilina
·
Ekonomi & Juridik En snabb fråga, en väninna har lämnat ut en häst på foder till en, numera, fd kompis. Det har varit tjafs framåt och tillbaka vad som...
2
Svar
20
· Visningar
3 098
Senast: Masse
·
  • Låst
Gnägg Ja, då var det redan dags för en ny tråd! Bidrar med eget: Hej jag har en fråga. Jag vill para min lilla chihuahua blandras och undrar...
108 109 110
Svar
2 191
· Visningar
248 175
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Hoppla
·
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Hoppla
·
Hästmänniskan Skulle du köpa häst sticker ut tungan, under ridning (trots att man kollat alla möjliga anledningar men hästen ändå gör så)? Skulle du...
Svar
16
· Visningar
1 578
Hästmänniskan Är på jakt efter en ny häst. Är dock gravid i v 36 och har inte möjlighet att provrida pga för tung och för mycket krämpor. I de flesta...
2
Svar
30
· Visningar
4 122
Senast: Trix
·
E
  • Låst
Hästmänniskan Jag har praktiserat på en ridskola, inga namn nämda, ett tag. Nu var det så här att under en ridlektion för lite yngre ungdommar (ca.10...
2
Svar
24
· Visningar
5 950
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker efter rådfrågning av erfarna hästmänniskor kring huruvida jag är redo att skaffa egen foderhäst eller ej. Jag är 13 år...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: hovtassfot
·
Anläggning Hagen där hästarna ska gå i sommar är ojämn och det verkar som sorkhål eller om det kanske är kaninhål. Jag har aldrig varit med om det...
Svar
5
· Visningar
1 914
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag blir mer och mer säker på att jag vill ta upp hästeriet igen. Jag sålde min häst 2010 och har sedan dess mer eller mindre varit helt...
2
Svar
30
· Visningar
3 825
Senast: Sporthorse
·
Gnägg Igår fick himlen en ny stjärna... min lille stjärntravare... Efter 12 år tillsammans fick han med ålderns rätt och diverse skavanker...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: Meggan
·
Gnägg Finns nog men jag hittar inte trådar i det jag funderat på så jag frågar då. Fick lära mig tidigt hur viktig stallmiljön är och...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 582
Senast: EmmaN
·
Gnägg Hela allt är så ofattbart. Ena stunden var du här och sedan är du bara borta. 25 år gammal och fortfarande så lycklig och glad över...
2
Svar
32
· Visningar
3 719
Senast: Zuzzi
·
J
Hästmänniskan Hej! Vi ska bygga lösdrift nästa vår. Men skulle vilja ha lite tips och råd. Lösdriftstallet ska bestå av en yta där hästarna kan...
Svar
18
· Visningar
6 798
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Vi har en liten nystartad förening sedan några år tillbaka med ett litet antal vuxna aktiva medlemmar och ett stort antal barn och...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: Reville
·
Anläggning Finns det några regler för hur en boxvägg måste vara utformad? Vi ska bygga en boxvägg på ett utrymme med 3 väggar och den ska vara...
Svar
1
· Visningar
910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp