Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är på jakt efter en ny häst. Är dock gravid i v 36 och har inte möjlighet att provrida pga för tung och för mycket krämpor. I de flesta...
Hästmänniskan
Jag har praktiserat på en ridskola, inga namn nämda, ett tag. Nu var det så här att under en ridlektion för lite yngre ungdommar (ca.10...
Hästmänniskan
Jag blir mer och mer säker på att jag vill ta upp hästeriet igen. Jag sålde min häst 2010 och har sedan dess mer eller mindre varit helt...
Hästmänniskan
Hej bukare!
Jag står just nu i ett vägskäl... Jag har precis sålt min D-ponny till ett lugnare ställe och nu har jag två alternativ att...
Ekonomi & Juridik
Jag vet att det finns biljoner med trådar angående detta men varför inte en till? :)
Jag vet att det kräver tid, kunskap och en bra...
Hästmänniskan
Ska flytta mina hästar om tre veckor, tänkte att det skulle väl vara en baggis att hitta en transport att hyra - men icke! Hittar inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.