Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har aldrig förstått meningen med avtalstid när man har uppsägningstid i ett fodervärdsavtal. Kan någon hjälpa mig att reda upp...
Hästmänniskan
Sitter lite o funderar:P Ni som blivit/är gravida och har häst. Hur har ni gjort då? Sålt hästen?:S Lånat ut hästen till fodervärd? Elr...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Övervärderar ägare sina hästar när de sätter pris på annons? Hur mkr kan annons pris samt "faktiskt" pris skilja? Är det fult...
Hästmänniskan
Har någon hyrt transportfirma vid köp. Jag bor långt ifrån en stor stad så finns inte med på någon transportsträcka alls, vilket verkar...
Hästmänniskan
Hej! Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av detta inlägg, men iallafall lufta mina tankar.Jag har en ponny, god som guld, underbart...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.