Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
Hästmänniskan
Jag har gjort en sådan här tråd tidigare och kollat runt på trådar som redan existerar men har inte hittat någon efter 2011.
Jag går då...
Hästmänniskan
Jag och häst har flyttat en bit ifrån mitt kontaktnät, dvs de hästmänniskor jag litar på och som känner mig utan och innantill. Jag har...
Hästmänniskan
Hur kan man lägga upp in/utsläpp och fodringar på rättvis sätt?
Inget ingår i hyran. Jag bor på gården och har tre hästar själv och en...
Ekonomi & Juridik
Har en liten fråga. Vi sa upp vår stallplats i mitten på oktober. Fick veta efter det att vi är en av många som flyttar våra hästar pga...
Ekonomi & Juridik
Tog hjälp av en sadelprovare i april, köpte en begagnad sadel på rekommendation av denne. dvs utprovad och enligt sadelmakaren en sadel...
Hästmänniskan
Jag är nyfiken på hur ni resonerar när ni läser medryttarannonser. Vilka annonser fångar ert intresse? Vilka annonser ratar ni? Frågan...
Hästmänniskan
Vad skulle ni välja, stövlar eller chaps?
Jag vill mest ha dem för att värma benen på vintern tycker det är förbaskat kallt utan...
och...
Juridik & Ekonomi Nej, visst finns det olagliga hundar och katter..
Men jag svarade på:
Jag tolkade den formuleringen som att du inte var medveten om att...
Hundavel & Ras Och måste tillägga att om min formulering lät spydig så var det absolut inte så jag menade det. Utan en uppriktig undran ifall det finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.