Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Q
Hästmänniskan Jag har sökt strömsholms ridgymnasium (obs! inte elit idrotts gymnasiet!!) utan det de bara kollar på poängen...Men nu undrar jag lite...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: Cockney
·
S
Hästmänniskan Jag undrar vad som gäller om min häst sparkar en annan häst under ridtur resp. i hage om den som har blivit sparkad blir så pass skadad...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: Mim
·
T
Hästmänniskan Nån som har sökt hippologen iår?, hur länge har ni jobbat med hästar, varför har ni sökt, vad hoppas ni få ut av utbildningen?
Svar
5
· Visningar
1 137
·
S
Hästmänniskan Vet någon en bra sida med regler om hur ett stall ska vara?? Boxar mm..
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: StallFlickan
·
Hästmänniskan Vi är fodervärdar för en ponny som vi haft sedan 2000. Nu vill ägaren (eftersom vi inte kan ha kvar henne i höst) låna ut ponnyn till...
2
Svar
38
· Visningar
3 790
Senast: jontemyra
·
Q
Hästmänniskan Jag har sökt strömsholms ridgymnasium (obs! inte elit idrotts gymnasiet!!) utan det de bara kollar på poängen...Men nu undrar jag lite...
Svar
1
· Visningar
1 020
·
C
Hästmänniskan vet inte om jag laggt tråden rätt (flytta gärna annars) vart hittade ni eran? om ni har någon.. jag har letat i ca 1 jäkla år nu...
2
Svar
31
· Visningar
6 915
Senast: NiraK
·
Hästmänniskan Brukar det finnas nåt underlag att sälja träd på rot ? Alltså vi har ett x-antal barrträd i olika dimensioner i en megastor...
Svar
1
· Visningar
3 272
Senast: CK
·
M
Hästmänniskan Jag undrar om det finns någon lag som säger att man vid köp av häst har rätt att få ta hästen på prov först? Alltså är säljaren...
Svar
16
· Visningar
1 156
Senast: mammaa_muu
·
F
Hästmänniskan Jag har min uppstallad på ridkola men stallarna har blivit utdömda och de planerar nu för att bygg nytt. Ingen är orolig för att stallet...
Svar
12
· Visningar
1 496
Senast: Filou
·
P
Hästmänniskan Sitter o räknar på vad ett föl kan kosta, alltså om man föder upp fölet. Det är en språngavgift när man inseminerar, sen en större...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: Retzina
·
C
Hästmänniskan Denna fråga har säkert varit på tapeten ett antal gånger.. jag har sökt men inte hittat något som ger mig de svar jag söker. Min kusin...
Svar
8
· Visningar
1 799
Senast: Lolydodia
·
B
Hästmänniskan har för mig att det är lag på att hästar måste få vara ute minst 4 timmar om dagen.. kan ha missat något men för hästar som ingår i...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 797
Senast: AraSlei
·
J
Hästmänniskan Skall bygga vindskydd och funderar på plåttak (mörkare inne i skyddet) eller plasttak (släpper igenom ljus). Vilket är bäst för att...
Svar
9
· Visningar
2 486
Senast: alisson
·
Hästmänniskan hejsan, jag undrar om någon av er vet någon skola där man kan gå vissa specifika "häst"-kurser. Typ foder/hästskötsel/hovar/sadlar mm...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: älgen
·
Hästmänniskan Läste en tråd här förut där det var någon som skrev om ett grindhantag som man kunde ställa in på en viss tid, och vid den tiden så...
2
Svar
25
· Visningar
4 206
Senast: Macken22
·
T
Hästmänniskan Har letat efter tidagre trådar men hittar ingen, detta med hästpass driver mig till vansinne, har ingen aning om någonting, har två vbl...
2
Svar
23
· Visningar
2 007
Senast: roxy
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska lägga tråden, men provar här. Har fått en förfrågan ang min häst från en kvinna i Norge. Nu är jag lite nyfiken...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: Favina
·
J
Hästmänniskan Jag försöker lägga ihop lite kostnader för hästutgifter.. vill ha helinakordering för både mig och hästens bästa... Vad betalar ni för...
2
Svar
28
· Visningar
2 585
Senast: Loranga
·
Hästmänniskan Jag försöker hitta ett nytt golv till min transport. Ett riktigt kostar 4500:- vilket är för mycket. Har ringt lite olika byggbolag och...
Svar
2
· Visningar
1 387
Senast: doris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama