Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Idag fick jag äntligen besked från STC att jag numera kan titulera mig ägare till den varmblodiga travare jag köpte för snart 15 månader...
Hästmänniskan
Jag har hört om en del som tar emot travare-rider in dem , tävlar, tränar osv. Och sedan säljer.
Lönar sig det? Är det svårt att få sålt...
Hästmänniskan
hur många lektioner i snitt går hästarna/ ponnyerna i eran ridskola? där jag själv rider går ponnyerna cirka 2 - 3 och hästarna cirka 2...
Hästmänniskan
Har letat efter, men inte hittat, tråd om underlag till ridbana. Nu vill jag ha hjälp!
Vad ska man lägga på en utebana, och var hittar...
Hästmänniskan
Håller precis på att utöka stallet, och ska göra nya boxar. Nu vill jag ha ganska "öppna boxar", med så lite galler som möjligt, så att...
Kläder & Bli fin @lingonben Det är nog en av de största grupperna. Har köpt där många gånger och aldrig haft problem. Du kan använda sökfunktionen för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.