Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad brukar man få betala för en besikting till a1-försäkringen? / :confused:
Svar
5
· Visningar
1 038
L
Hästmänniskan Min häst som är född 95 och är ett svenskt halvblod, har ett vanligt registreringsbevis. Där hans signalement är avritat och datum för...
2
Svar
21
· Visningar
1 695
Senast: Lejonflickan
·
H
Hästmänniskan Jag har hört av flera styckna nu att det ska bli lag på att man måste ha BE-kort för att få köra hästtransport, jag trodde att det hade...
2
Svar
34
· Visningar
3 524
Senast: TomasN
·
P
Hästmänniskan Börjar bli litet matt. Ponnysarna hittade vi nästan på direkten när vi gav oss ut att leta de gångerna men den storhäst vi nu söker med...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Picasso
·
S
Hästmänniskan Vad krävs för att man ska kunna öpnna ridlekis? Någon utbildning osv. Nån som har information? :)
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: SessCa
·
B
Hästmänniskan Lite nyfiken på att veta vad ni skulle betala för att få mockning utförd på vardagar i ett stall där in och utsläpp och alla fodringar...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: Jaba
·
P
Hästmänniskan fick ett tips på jobbet att man kanske kan starta eget företag för att kunna dra av hästen. Jag har medryttare så med andra ord så hyr...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: puckis
·
Hästmänniskan Betong! Vad för sort? Vi har ett dilemma med två olika hantverkare som vi känner och som båda erbjudit sig att fixa vårt golv gratis...
Svar
6
· Visningar
2 611
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Hej! Ungefär hur mycket är normalt att betala för ca 6-7 hektar åker/betesmark? :confused:
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Moniq
·
B
Hästmänniskan Jag köper en 2-åring om några veckor av privatperson i Danmark via ett välrenommerat stuteri som är ombud då hästen är uppfödd där. Kan...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Om en inackorderad häst mår dåligt, ser vanvårdad ut mm och någon anmäler detta, vem är det som åker på det då? Fodervärden som har...
2
Svar
27
· Visningar
3 174
Senast: alpha
·
T
Hästmänniskan Jag undrar hur det kan skilja så mycket i pris på hästpass i olika rasföreningar. Jag har själv en kbl.travare och får betala 875 kr för...
Svar
7
· Visningar
2 862
Senast: Tosa
·
S
Hästmänniskan Jag har fått erbjudandet att hyra hela mitt stall, då ägarna kommmer att bo utomlands i ett år. Dvs. jag skulle då betala en viss summa...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: Sidney
·
L
Hästmänniskan Vilka försäkringsbolag finns det att försäkra hästar i? Och vilka är bäst? Vilka har bäst villkor? Tack för alla svar!
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Ni vet, Kickie som har haft Reykur på foder nu i en månad.. Han ska, som några kanske vet tillbaka till mig pga att han inte gick igenom...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Senast: sommarlov
·
S
Hästmänniskan Har sökt jobb hos en dressyrtränare som vill veta vad jag har för löneanspråk. Vad ligger lönen på för häst/stall skötare? Har jobbat...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: Seminassistent
·
C
Hästmänniskan hur gör dom som har ridskola med hästpass??? har man råd att betala pass till 10-40 ridskolehästar? eller hur gör dom?
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hur går det till? Sånt måste väl registeras någonstanns? Dum fråga kanske... :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Millz
·
C
Hästmänniskan ni som har byggt stall, tjänar man på att köpa färdiga boxar eller bygga egna? Från grunden circus vad kan ett stall med 3-4 boxar +...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag sådde in en vall i april. Kan man göra något (tex hö) av den i år?
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur