Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Är faktiskt mycket upprörd över en viss hovslagares sätt att bete sig över! Min ord hovslagare är skadad och av en kompis fick jag...
Svar
16
· Visningar
1 721
Senast: ylvali2
·
N
Hästmänniskan Hej!! Ngn här som kan förklarar för mig hur man går till väga om man vill importera en häst? Just nu finns funderingarna på Danmark...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Moniq
·
B
Hästmänniskan vilka nackdelar skulle en stor ridskola kunna få egentligen? vilka är fördelarna med att ha 50+ hästar? och nackdelarna? skriva av er...
2
Svar
20
· Visningar
2 051
Senast: BeastieBabe
·
A
Hästmänniskan Ibland står det det i annonser,jobbar i uppförsbacke, vad betyder det?
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Mampas
·
Hästmänniskan Vet att det varit uppe tidigare, men skulle någon vilja dra exakt hur det går till igen för mig antingen här eller PM...
Svar
8
· Visningar
1 435
Senast: gylle
·
Hästmänniskan idag grävde vi ut halva vår gödselstack. Vi har den under tak och måste därför gräva ut den för hand. (Vad ska man med gym till!) När...
2
Svar
30
· Visningar
4 617
Y
Hästmänniskan Vad ska man ha på bärande stolpar och annat trä för att inte hästarna ska äta upp det på en gång? Har hört att tjära ska vara bra...
Svar
9
· Visningar
1 113
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Hur får man bort mossa från beteshagarna? Den tar verkligen över :(
Svar
11
· Visningar
5 121
Senast: martha
·
Z
Hästmänniskan Jag håller på att flytta till en mindre stad i södra Småland med min familj och jag ska då ta med mig min häst, men jag har inte bestämt...
Svar
12
· Visningar
1 762
Senast: Robin1
·
Hästmänniskan Om man vill bli hästmassör, vilka utbildningar finns det då att välja på? Är det någon som vet hur efterfrågan är? Jag vill inte gå...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Butros
·
Hästmänniskan Vilka kostnader handlar det om?`På ett ungefär?
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Kortis bara, jag lovar! Har haft ute en ID-kontrollant som har fixat med min häst så nu är det bara att skicka in papprena. Måste...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Francess
·
Gnägg Mitt sto Loa och jag. Jag tränar bågskytte med henne för första gången.
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Sammet
·
Gnägg Min hingst Trollmax N. och jag. Medeltidsklädd för fototillfället.
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Sammet
·
B
  • Låst
Hästmänniskan HJÄLP! Ägaren är försvunnen & hästarna bara står där...(långt) Det kom en ny tjej till vårat kollektivstall den 1 juni med en...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 231
Senast: Hovdam
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag vänder mig till er med eget stall, vad kostar det per månad???? (el, vatten, lån, reparationer mm mm ) har ni ev. intäkter?
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Moppa123
·
L
Hästmänniskan Om du skulle köpa en häst för 5000:- som är 12 år och 155cm hög, vad skulle du begära att den kunde/utbildad? Skulle du vilja ha med...
Svar
19
· Visningar
1 218
Senast: Robin1
·
I
Hästmänniskan Hoppas tråden hamnar rätt.. jag undrar vad ni betalat för en vet. besiktning vid försäljning?
Svar
5
· Visningar
780
Senast: humlanotrocadero
·
Hästmänniskan Jag har en liten fråga.. Om man hyr ett stall plus hagar, har då stallägaren (alltså hyresvärden) rätt att ta ner stängslet (som...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan någon som är bra på inredning och lösningar? det är så att vi har en lokal på vår nya gård där det ska sättas in 4 boxar och vi vet inte...
Svar
6
· Visningar
1 634
Senast: coscos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama