nackdelar med stor ridskola.

Sv: nackdelar med stor ridskola.

Lavinia skrev:
Men du.. där jag jobbade hade vi handikappverksamheten (och ibland vuxengrupper) på förmiddagen och de hästar som gick fm gick ute em istället. Funkade jättebra, trots att vi fick vandra ut och in lite flera gånger! Kanske nåt att tänka på?? Jag har också haft såna drömmar, nu letar jag mer på et eget stall till mina (framtida) tävlingshästar.

mvh/ Lavinia, som måste till pållan nu..

jo det är klart.. men då faller flera hästar bort från lektionerna på eftermiddagen... och eftersom att lördagen ska bli en "halvslapp" dag för hästarna så är det handikapp då..
men med just handikapp menar jag barn och äldre som bara behöver upp på hästryggen och skritta runt.. handikapp som rider utan ledare tas på en/flera vardagkväll/ar då det är "samma nivå" på jobbet för hästarna som på en nybörjarlektion.. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
1
· Visningar
233
Senast: Tassa
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 508
Senast: ameo
·
Småbarn Någon här som haft barn på en Waldorf förskola? Vad är det egentligen? Fördelar och nackdelar? Jag är inte så imponerad av de stora...
Svar
14
· Visningar
1 228
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 448
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar