Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag håller på och kollar upp olika arbeten och praktiker inom hästverksamhet och jordbruk som man kan få tag på här i Sverige och...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: danilo
·
M
Hästmänniskan hej undrar vad som krävs för att man ska få ha uppfödning samt turridning? man behöver ju något slags bidrag så man har råd att köpa...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Lobelia
·
Gnägg Den enda lilltösen i hagen, men kan leka exakt lika mycket som grabbarna kan om inte mer tom.
Svar
0
· Visningar
329
Senast: jennan
·
Gnägg Han heter simlir som betyder kämpe eftersom det är just det han är, mot alla odds överlevde han och är idag lika pigg som alla andra fölen..
Svar
0
· Visningar
382
·
Gnägg Pila tycker inte om att stå stilla alls, vill inte heller bli fotograferad. Pila är mitt ena bedömda sto..
Svar
0
· Visningar
485
·
Gnägg Mitt hingstföl Samherji som jag tror mycket på i framtiden. Bra stam, snygg exteriör samt enorma gångarter vad kan man mer vänta sig??
Svar
0
· Visningar
363
·
P
Hästmänniskan Vi har lite funderinar på att bygga ett par uteboxar intill stallet, eller att sätta upp ett bra skjul i hagen till ponnyerna. HAr...
Svar
3
· Visningar
1 871
Senast: Horsespirit
·
Hästmänniskan Ni som har lite koll på läget. Om jag vill ha lösdrift för mina 2st 1 åriga hingstar (C-D ponny). Hur mkt mark behöver jag och hur...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: psychogrrl
·
J
Hästmänniskan Hur gör man? Vad ska finnas med för att vara juridiskt riktigt? Tacksam för svar!! //jOnNa
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: unki
·
Hästmänniskan Blir allt som det hoppas kommer jag ha tillgång till ett stall med 3 stora boxar å en hiskiligt massa bete ( 2 åkrar + en stor...
Svar
19
· Visningar
1 612
Hästmänniskan Vilka yrken KAN man egentligen ha, som både ger tillräckligt med pengar och samtidigt gör så att man kan få bo ute på landet tillsammans...
2
Svar
24
· Visningar
2 784
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
546
Senast: gul_zebra
·
Svar
0
· Visningar
518
·
Svar
0
· Visningar
404
·
P
Hästmänniskan har ni kört överlass med transporten någon gång? blev det stor skillnad på ekipaget? hur många kilos överlass hade du och vad var...
2
Svar
22
· Visningar
2 772
Senast: Pretty_Fly
·
Hästmänniskan Hur har ni löst det? Ska bygga stall inom kort och skulle vilja ha lite tips :idea: Stallet blir 60 kvadrat och 3 boxar, inget loft...
Svar
12
· Visningar
8 572
Senast: martha
·
Gnägg Daisy var också en dam som vart misshandlad från första dagen i livet tills 7års ålder.Då lyckades jag få hit henne på bete och därefter...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: Shettisar
·
Gnägg Lila Majsan som är en korsning shettis/Welsh har inte haft det så lätt i livet.Hon är född:97.Men mer kelsjuk och gladare häst får man...
Svar
0
· Visningar
413
·
Gnägg Min ögonsten som jag ägt sedan hon var 7 månader.Hon är född:98.Hon är en trevlig och lättlärd dam med humör.Litar på en till 100% fast...
Svar
0
· Visningar
454
·
Hästmänniskan Det är så att jag har lyckats krocka med hästtransporten. Ingen krock att tala om utan bara en liten "prejning" :angel: i låg fart så...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Desert_Wind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama