Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag vill låta mina hästar gå på lösdrift så stor del av året som möjligt, men har ingen möjlighet att bygga en ny ligghall. Funderar...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: jennyjenny
·
P
Hästmänniskan Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får sitt häst pass? Jag skickade in alla nödvändiga papper och betalade omgående när...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: __Stilett__
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Varför togs min tråd som handlade om personer som inte var vad de utgav sig för att vara bort? Jag tycker det är bra att fler får upp...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 395
Senast: Mrs_Malfoy
·
Hästmänniskan Både ett test att lägga in en BILD i en tråd (har aldrig gjort det tidigare) och för att fråga vad ni tycker om den....
2
Svar
26
· Visningar
2 381
Senast: milly
·
H
Hästmänniskan Hej. Jag undrar vad det finns för sidor på internet med hästannonser, jag letar efter ett föl! Och har ni några bra hemsideadresser till...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Jarrah
·
Hästmänniskan Jag och en vän har funderingar på att köpa en 1-åring från Finland. Jag tänkte fråga er om det finns några speciella lagar som gäller då...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Jag hörde av någon att man kan få rätt fördelaktiga hästlån via olika bolag. Någon som tagit hästlån när dom köpt häst? Som kan...
Svar
16
· Visningar
4 259
Senast: Vala
·
Hästmänniskan När jag köpte min häst var jag inte myndig och således fick min mamma skriva under köpekontraktet. Nu är jag sedan många år myndig, och...
Svar
3
· Visningar
4 488
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Jag söker just nu en sponsor med ljus och lykta och började fyndera hur min ekonomi skulle bli om jag skulle få tag i en. Suman det...
Svar
1
· Visningar
879
A
Hästmänniskan Jag har fått hem gummimattan till stallgången och spol/sko-spiltan. Jag vill undvika att hästarna snubblar på den om de skulle lyfta upp...
Svar
2
· Visningar
814
A
Hästmänniskan Jag beställde boxinredning i mitten på juni och i leveransbekräftelsen står det att delarna skulle levereras andra hälften på juli. Nu...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: armada
·
Hästmänniskan Är det någon som varit på Sharpman i Mjölby? Är det en stor affär dom har där? Hittar alltid en massa snygga saker hos Sharpman när de...
Svar
5
· Visningar
3 574
Senast: vippan
·
A
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst och vill gärna ha tips om vad jag bör tänka på. Hästen kommer att säljas utan besiktning, i "befintligt skick"...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: carrin
·
S
Hästmänniskan Jag har precis slutat rida på ridskola och ska nu försöka bli medryttare. Det jag undrar är om det ändå är bra att vara medlem i någon...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Den_Lille
·
M
Hästmänniskan Jag har försökt att hitta information om vad som krävs för att söka till Hovslagarutbildningen i Skara men det går ej att komma in på...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: madeleine71
·
Hästmänniskan Nu kanske det finns gamla trådar om samma sak, ni får hemskt gärna tipsa mej om de isf. Det lär väl finnas en del som gjort om gamla...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: puppan2
·
P
Hästmänniskan En väninna till mig blev så förtjust i en av mina hästar när hon var här och hälsade på att hon vill köpa honom av mig. MEN... Vad är...
Svar
2
· Visningar
1 425
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag har ett halvblodsföl som jag tänkt sälja så småningom när han så att säga har åldern inne :p Idag var det en i stallet som sa att...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Min häst ska förhoppningsvis till en fodervärd inom kort..tyvärr men jag måste. Det jag funderar på då är vem som betalar vilken...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: milly
·
S
Hästmänniskan Ni som har hästar på lösdrift, vad har ni för underlag i era ligghallar?? Hade översvämmning i min ligghall förra vintern och ska nu...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: Sweet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama