Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vilka kan man anlita för en sån transport? och vad kostar en sådan transport? /jenny
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Kalandera
·
Hästmänniskan Skall bygga ett par sådana. Någon som har "praktiska" förslag och erfarenheter på vad som fungerar och inte? Dom skall stå ute i två...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: Moniq
·
C
Hästmänniskan Någon som kan tipsa mej vilken hästtransportör jag ska anlita som kan transportera mina hästar (ett vbl-sto & en shettis-valack) till...
Svar
7
· Visningar
2 778
Senast: Mynta2
·
D
Hästmänniskan Jag undrar prcis tvartom och tycker det ar vart en egen debatt. Jag laser just nu annonser i jakt efter en ny tavlingshast och jag har...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 970
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Nu har jag tappat förtroendet för min ridlärare totalt! Inte nog med att hon jämt har minst 2-3 hästar som inte kan gå + 2 som inte...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: panzy
·
Hästmänniskan Vad betalar ni i terminsavgift? Funderar på att börja i en vuxengrupp 1 ggr i veckan. Här kostat det 2000/termin. Hur är det i resten...
2
Svar
20
· Visningar
2 351
Senast: Yellow_Dino
·
Hästmänniskan Vet ni hur det fungerar med förbud mot att ha djur i ett visst stall? Tex person A och B har shettisar i ett litet skjul, ruckel...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: babsan
·
Hästmänniskan Efter att ha läst tråden "Vad kostar er häst" så insåg jag att min häst ligger bland dem som är klart dyrast i drift... :crazy: Visst...
2
Svar
22
· Visningar
2 884
Senast: Lotus
·
A
Hästmänniskan Jag är hästlös för första gången i mitt liv. :cry: Inte ett tillstånd som jag klarar av särskilt bra... Jag har därför börjat fundera...
Svar
16
· Visningar
1 365
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Jag läste en artikel för ungefär ett år sedan om att man kunde elda hästskiten och på så sätt värma upp huset. Kommer dock inte ihåg i...
Svar
6
· Visningar
2 198
Senast: Boop
·
Hästmänniskan Hur och var ansöker man om det?Hur mkt är bidraget på?
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: Masse
·
B
Hästmänniskan spinoff på min förra tråd. Vad anser du? ska det komma att bli ett krav på att alla som undervisar på lektioner i ridskoleverksamhet ska...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Lena_B
·
K
Hästmänniskan Sålde en ponny i februari i år. Köparen valde att inte vet.besiktiga ponnyn, utan köpte den efter att hon och en bekant kollat ponnyn...
Svar
18
· Visningar
2 180
Senast: Lena_B
·
A
Hästmänniskan Är i valet och kvalet om jag ska köpa spån eller torv nu i höst. Har ett arabsto som går barfota och som har fina hovar. Hon är skimmel...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: taskmört
·
Hästmänniskan :) Gaaah vill starta eget,hur går man egentligen tillväga??Pratar om en hästsportbutik :d Lokal har jag den behöver bara fixas till,har...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: QuickStar
·
Hästmänniskan Kommer förmodligen att byta en av mina unghästar mot ett avelssto. Hur bokför man detta? Inga pengar kommer att utväxlas utan vi byter...
2
Svar
20
· Visningar
2 536
Senast: Inte_Ung
·
C
Hästmänniskan Hur gammal får man vara för att vara med i u-sek? Alltså älst?? Jag är 23 och funderar på att fortsätta hjälpa vårat u-sek med...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: babsan
·
B
Hästmänniskan är det ÄNNU en ny lag som kommit eller? ja tyckte att det precis blev bestämt att man måste ha vindskydd om hästarna är ute mer än 12...
2
Svar
24
· Visningar
2 107
Senast: Xeline
·
F
Hästmänniskan Hej! Skall ju snart bli hästägare (förhoppningsvis till våren) då vi skall flytta ut på landet med stall m.m. ... Jag har innan bara...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: Felizhia Hansen
·
B
Hästmänniskan finns det lag på att en ridlärare som har lektioner måste vara utbildad ridlärare? eller är det enbart eleverna som kan kräva det?..
2
Svar
27
· Visningar
2 509
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar