Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ska hålla föredrag om något som intresserar mig imorn.. har inte kommit nån stans!! Börjar få lite panik. Det enda intresse jag har är...
Hästmänniskan
Funderar lite på det här med att bli hästmassör...
Finns det någon som har utbildat sig till det här på buke?
Skulle vilja veta mer om...
Hästmänniskan
Vad bör jag tänka på?
Vilka papper ska följa med?
Fölet är inte lev. klart förrens i dec. Är det rimligt att betala handpenning nu och...
Hästmänniskan
Har ni byggt om ladugård till stall?? Fick ni hjälp med ritning? Vart vänder man sej? Vi vill att det skall bli så billigt som möjligt...
Hästmänniskan
Hoppas att den här frågan får ligga här. Jag undrar hur många balar torv det är på en pall? Sitter och filar på kostnader för min lilla...
Hästmänniskan
Har fått obekräftade uppgifter att uppsägningstid för stallplats utan skrivet kontrakt är 9 månader, då det juridiskt sett jämställs med...
Skola & Jobb Nja, i teorin ja men inte alltid i praktiken. @sjoberga skrev om en "kort tid" så det kan ju vara så att personerna hade provanställning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.