Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Var gör ni av all gödsel? Ni som inte har areal att sprida det på själva? Hämtar grannen? Ligger det kvar? Annan smart lösning...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 318
Senast: Favina
·
A
Hästmänniskan Vart köper man en hygrometer och vad koster den?
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Mampas
·
Hästmänniskan Skulle vilja veta vad ni som är utbildade hippologer gör idag! Vilken inriktning ni gick, när ni gick, vad ni jobbar med idag och vad ni...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: superstar
·
A
Hästmänniskan Jag lånade ut mina två hästar på foder i augusti, får tillbaka dom 1 mars. Det är bara så att jag saknar stoet så fruktansvärt! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Russis
·
S
Hästmänniskan Vet någon om detta krävs om den ligger på en småhusenhet dvs inte jordbruksfastighet
Svar
14
· Visningar
6 370
Senast: taskmört
·
Hästmänniskan Jag ska kanske kopa en hast har i Spanien och undrar:Vad skulle ni tanka er att betala for en 4 arig andalusier valack som ar riden i...
Svar
7
· Visningar
1 137
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Hur säger man till sin hästs fodervärd att man hittat en annan fodervärd, när anledningen till det är att man som ägare inte tycker att...
2
Svar
31
· Visningar
2 371
Senast: diamonia
·
Hästmänniskan vill jobba med hästar :) Kan man som 28- årig, mamma, fru, hästägare, hästgårdsägare försörja sig på att jobba med hästar? Jag är så...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: lille
·
Hästmänniskan Vad innebär det egentligen?, alltså hur mycket är gjort, ingår rönken och likn. då eller???
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Catinca
·
Hästmänniskan Är det någon som vet vem som är huvudman för hästskötarexamen nu för tiden? Hemsida? Samt var man kan ta proven?
Svar
3
· Visningar
955
T
Hästmänniskan Jag håller på att köpa en häst och den besiktades redan i Januari-04 Min fråga är nu om jag bör göra en ny besiktning nu eller om jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 315
Senast: karrob
·
B
Hästmänniskan Hur ska man egentligen beräkna hästarnas arbete på en ridskola.. om vi antar att en häst går 2x50 min lektioner med 10 min avsutten...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Youma
·
B
Hästmänniskan I vårt stall är det betonggolv, rätt gammalt och blankt. Inbillar mig att hästarna lätt kan halka på golvet. Vad ska man göra med det...
Svar
10
· Visningar
1 808
Senast: Cilva
·
J
Hästmänniskan Jag har en häst som skall säljas till Finland, men har ännu inte fått ut hennes pass. Det är på gång, avelsföreningen har allt de...
Svar
2
· Visningar
728
·
K
Hästmänniskan Ni som pluggar. Hur har ni råd med häst? Jag kommer förhoppningsvis börja plugga i Skåne (Flyinge) där det är förhållandevis låga...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 870
·
B
Hästmänniskan Någon som vet var man kan få tag på krubbor som man kan ställa in och som går in av sig själv vid ett visst klockslag man bestämt...
Svar
5
· Visningar
1 308
Senast: karrob
·
S
Hästmänniskan Jag tillhör en mindre ideell förening (inte häst) som genom bl a lottförsäljning har gått ganska bra sista året. Måste pengarna göras...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Springer
·
Hästmänniskan Jag har en liten fnurra på tråden,kan ni hjälpa mig? Historien då: Jag får höra av en kompis att hennes vän letar efter någon som vill...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: citron
·
A
Hästmänniskan Osäker på om denna tråd ska ligga här.... skulle vilja ha lite info om man kan hitta denna utbildning på nätet? Skulle vilja veta...
Svar
8
· Visningar
1 121
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Jag vet att det i vintras kom ut en ny vattenbalja för kalla vintrar med uppvärmning i isoleringen. Tror att den såldes till...
Svar
11
· Visningar
3 676
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama