M
morgaine01
Sv: Hur ska man säga?
Usch, det maste ha varit jatte jobbigt for dig!
Lycka till med de nya fodervarden!
Kram
Usch, det maste ha varit jatte jobbigt for dig!
Lycka till med de nya fodervarden!
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Louelle skrev:Har följt diskussionen och nu läst din historia.
Såg att det var en gammal häst det var frågan om.
Har du haft i åtanke att det tar tid att sätta muskler på en häst som vart helt avställd i 6 månader? Att den sen är gammal gör ju inte saken bättre. Det tar då ännu längre tid i vissa fall är det inte ens möjligt att få tillbaka dom i samma skick som dom var innan skadan.
Doneloge skrev:Läste historien om din pålle... Tycker defenitivt att fodervärdens kontakten med dig verkar bristande, om det är så som du skriver. Är själv fodervärd till en gammal häst och jag vet att jag och ägaren har mycket meningsskilnader, men hästens bästa går först för båda oss och det är det viktigaste. Men, har inte fodervärden sagt nåt om varför de inte försöker få honom i kondition, de måste väl ha nån anledning till att inte göra det.. ? Hoppas allt löser sig med pållen!!
Mariasmurf skrev:Jo jag har allt tänkt på det.
Säger det igen, finns mer till historien som att det exempelvis var 1 år och 8 månader sedan vetrinären sa sätt igång hästen. Tycker att det är en rimlig tid för att kunna sätta igång en häst och någon form av muskulatur, tycker inte du det? De har fått god tid på sig.
Mvh M