Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej!
Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på;)
Först undrar jag om vilken ålder som "är bäst" att skaffa häst...
Hästmänniskan
Hur har ni haft det när ni tagit hästar på foder alternativ lämnat ut hästar på foder? Ushh jag hade den värsta erfarenheten av att låna...
Hästmänniskan
Jag har en tävlingshäst som är väldigt krävande. Om han inte rids 6 dagar i veckan minst så blir han hysterisk att rida och börjar bocka...
Hästmänniskan
Jag och min syster har tillsammans en häst på foder. Vi har haft henne i ungefär ett år och fyra månader. Jag hade en period för ett tag...
Ekonomi & Juridik
Fick förfrågan från en tjej i stallet idag om jag kan tänkas hjälpa henne med hennes 2 hästar 3 dagar i veckan, varannan vecka, hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.