Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Varför hittar man annonser där det står "praktikant behövs snarast" å liknande annonser? Verkar inte stallägarna fatta att praktikanter...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 316
Senast: hästmyran
·
G
Hästmänniskan Gubban börjar bli för gammal och har flyttat in på hemmet. Mitt gamla torp har jag kvar. Torpet ligger 3 mil norr om Uppsala. Det har...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Houdinie
·
J
Hästmänniskan Jag har sett att det finns en massa trådar just om hästpass, men jag hittar inte den informatioen jag söker så jag gör en egen...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: julia_v
·
Hästmänniskan Jaha så har då årets roligaste brev kommit, försäkringspremien :crazy:. Det är ju rent hutlöst dyrt att ha hästen försäkrad och frågan...
2
Svar
20
· Visningar
2 147
Senast: Ciazon
·
Hästmänniskan Kort och gott, har ni använt era hästpass? Nästan alla hästarna i stallet har pass, de fick det liksom på köpet när de föddes. Men inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 886
Senast: Piraja
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Asa_S
·
Svar
0
· Visningar
200
·
Svar
0
· Visningar
185
·
S
Hästmänniskan Vi är på gång att bygga stall nu, eller rättare sagt enbart i ritningsstadiet ännu, men ändå :) Sitter nu och funderar på hur stor...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Gammeln
·
B
Hästmänniskan Har hört nu att ALLA hästar ska ha pass innan året är slut. Kan någon va snäll och förklara för mig vad detta innebär? Alltså jag...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan De allra flesta som söker någon form av stalltjänst, söker det som sommarjobb. Många av dem slutar gymnasiet nu i juni. Men var finns de...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: chrysler
·
M
Hästmänniskan Någon som har ett tips på hur man på smidigaste sätt tar bort ett gammalt foderbord i en koladugård. Har hört att det ska vara ganska...
Svar
16
· Visningar
3 476
Senast: javill
·
S
Hästmänniskan Jag och sambon har köpt gård! Nu ska garaget, som en gång varit stall, bli stall igen! Tre boxar ska det bli och dom ska muras i gammalt...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: Sheena
·
Gnägg Söööt han är ! ;D
Svar
0
· Visningar
201
Senast: klottagirl
·
I
Hästmänniskan Kanske är en väldigt onödig fråga ingen kommer besvara.. Men jag är uppe i ett dilemma.. (tror jag) En tjej jag hjälper till att...
2
Svar
22
· Visningar
1 722
Senast: Ingen
·
L
Hästmänniskan Jag undrar om det är nån som vet hur svårt det är att komma in på hästsportens folkhögskola. såg att dom hade en kurs i hästkunskap och...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Essie
·
N
  • Låst
Hästmänniskan Ska sälja min häst nu, och vi har varken ridbana eller ridhus där han står uppstallad. Så då kommer vi vid provridning transportera upp...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
12 312
Senast: norrland65
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar