Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Varför hittar man annonser där det står "praktikant behövs snarast" å liknande annonser?
Verkar inte stallägarna fatta att praktikanter...
Hästmänniskan
Jaha så har då årets roligaste brev kommit, försäkringspremien :crazy:. Det är ju rent hutlöst dyrt att ha hästen försäkrad och frågan...
Hästmänniskan
Kort och gott, har ni använt era hästpass? Nästan alla hästarna i stallet har pass, de fick det liksom på köpet när de föddes. Men inte...
Hästmänniskan
De allra flesta som söker någon form av stalltjänst, söker det som sommarjobb. Många av dem slutar gymnasiet nu i juni. Men var finns de...
Hästmänniskan
Jag och sambon har köpt gård! Nu ska garaget, som en gång varit stall, bli stall igen! Tre boxar ska det bli och dom ska muras i gammalt...
Hästmänniskan
Jag undrar om det är nån som vet hur svårt det är att komma in på hästsportens folkhögskola. såg att dom hade en kurs i hästkunskap och...
Hästmänniskan
Ska sälja min häst nu, och vi har varken ridbana eller ridhus där han står uppstallad. Så då kommer vi vid provridning transportera upp...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.