Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Är det någon juridiskt vetande här som kan tala om för mig hur det ska tolkas när det i kontraktet står 1 månads uppsägningstid?? Om...
Svar
16
· Visningar
1 245
U
Hästmänniskan Kommer antagligen sälja eller rättare sagt förmedla en häst och kommer ju givetvis få betalt för detta. Ska jag ha något kvitto?, hur...
Svar
3
· Visningar
1 932
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ska försäkra en häst, vilka bolag försäkrar hästar? Agria, Sveland och Folksam vet jag om men har jag missat något bolag? Skriv...
Svar
7
· Visningar
6 327
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag undrar hur mycket halm ni förbrukar per månad? Hur många kg och vilken halm strör ni med? Hur mycket betalar ni för 1 kg halm?
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: Fredag
·
J
Hästmänniskan men om hästen skiter på ett joggingspår när man rider. Då ska man ju ta bort det. Men hur gör ni? Man kan ju inte ta med en skyffel när...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 200
Senast: Lavinia
·
O
Hästmänniskan Vad får ni för eran klubb för att ni tävlar för dom?? Schabrak? Jacka? Betald bensin/anmälningsavgift..?? Är ni nöjda..?
2
Svar
33
· Visningar
2 246
Senast: Disa1
·
Gnägg Jag och Kreles efter ridtur 19/6 2005
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Lorelie
·
H
Hästmänniskan Har hamnat i en diskution med en tjej på stallet som påstår att hon inte behöver skaffa pass till sin fd. travare, just för att han är...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan Yippiee!! Jag har blivit antagen till Equiterapeut-utbildningen :banana: . Nu har knäna börjat skaka och ångesten komma krypande. Är...
Svar
15
· Visningar
4 714
Senast: kenneth
·
S
Hästmänniskan Nu är det så att jag ÄNTLIGEN har hittat en häst som låter bra att ta på foder. Men hur vet man att ägaren verkligen är seriös?? Har...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: saga_ason
·
Hästmänniskan Ett stort problem inom hästnäringen är den omfattande svarta verksamheten där inkomsterna ej redovisas. Bara på detta forum kan man...
Svar
13
· Visningar
1 666
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Funderade på detta ett tag innan.Ponnyerna är verkligen dyra (inser detta efter att ha skummat igenom diverse annonser) Men om vi nu...
Svar
17
· Visningar
1 663
Senast: Cheran
·
T
Hästmänniskan Vad betalar ni för att ha eran häst på sommarbete!? Hur mycket betalar ni i månaden eller för hela sommmaren?? Är de billigt eller...
2 3
Svar
59
· Visningar
14 366
Senast: Just_me
·
Hästmänniskan Vad finns det för raser på er ridskola? Vart ligger åldern? Vad tycker ni det ska finnas för typ av hästar? Raser? Vilken ålder är...
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: Lejonelle
·
T
Hästmänniskan Jobbar sedan x antal år tillbkaka som ridlärare (är även utbildad sådan!). Har efter diverse omorganisationer fått ny chef :mad: Den...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Lejonelle
·
Hästmänniskan Jag har sålt ett schabrak med ganska tjock skumgummistoppning, och vikt blir det inte mindre än antingen 3x35x55 cm, eller 10x32x32 cm...
Svar
15
· Visningar
3 769
Senast: Korven
·
K
Hästmänniskan ...man ska ha I stallet, alltså vi har ett loft där vi har alla grejer som sadlar fodertunnor och sånt, men sen har vi tjejer i stallet...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Akustik
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Freyr
·