Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan När min häst åker transport brukar vi svänga mellanväggen åt sidan. Det innebär att jag då inte kan sätta fast bommarna bakom häsens...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 804
Senast: sjoberga
·
O
Hästmänniskan Ska köpa häst och har siktat in mig på ett 6 årigt hoppsto. Hon är efter Cardento ue: en connemara hingst ( mamman också connemara)...
2
Svar
39
· Visningar
2 560
Senast: seejii
·
Hästmänniskan Fick höra en fruktansvärd sak i veckan angående en ridskolehäst som stod på en ridskola här i närheten. Ponnyn kom till föreningen 2000...
2
Svar
23
· Visningar
2 377
Senast: Pitbull
·
Hästmänniskan Istället för att skriva om hela tråden länkar jag till den: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=578417 Jag undrar alltså vad...
Svar
7
· Visningar
1 047
L
Hästmänniskan Jag undrar om någon vet vilka företag det finns som transporterar hästar från Göteborg till Stockholm, har hittills inte hitat någon som...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Texaz
·
Z
Hästmänniskan Jag funderar på att börja ta emot hästar för in/tillridning och konvalecenter. Jag undrar om det är svårt att få kunder för att det ska...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: roslagen
·
N
Hästmänniskan Om jag vill bygga boxar i en befintlig ladugård, måste jag söka nåt tillstånd då? Behövs det tillstånd för att ha hästar (2 st) på den...
Svar
13
· Visningar
6 921
Senast: bapro
·
W
Hästmänniskan Hur skriver man bra fodervärdskontrakt? Ska man skriva lista på allt man skickar med mm? Vad händer om saker går sönder, vem ersätter...
Svar
5
· Visningar
5 659
Senast: wingil
·
Hästmänniskan Ni som har era hästar hos beridare, vad betalar ni för själva ridandet? Alltså när ni själva står för stallplats och all skötsel och...
Svar
2
· Visningar
1 301
Senast: majola
·
Hästmänniskan Som rubriken så fint säger, min häst backade in i en bil igår och den (bilen) fick en buckla. Någon som vet vilken försäkring som...
Svar
10
· Visningar
2 105
Senast: Esketeske
·
F
Hästmänniskan Någon mer som sökt till hippologen i år? När får man reda på om man får komma och göra intagningsprovet?
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 527
Senast: Sherry
·
Hästmänniskan Funderade idag,det är lag på att ha vindskydd/stall på vintern men inte på sommaren.Våra hästar står bara inne(lösdrift)på sommaren,dom...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: kopparberg
·
V
Hästmänniskan på jobbtråden, om man inte har jobb utan praktik och går genom arbetsförmedlingen, hur stor är ersättningen då? Räknas den på den...
Svar
3
· Visningar
640
Hästmänniskan Ska ju ev ha min häst på lösdrift i vinter och ska bygga vindskydd själv. Har lite funderingar kring detta. Utanför hagen finns en...
2
Svar
22
· Visningar
3 183
Senast: psychogrrl
·
U
Hästmänniskan Hur skriver jag? Har sålt min gamla ponny för 6000 till en privatperson.
Svar
2
· Visningar
1 928
Senast: Mynta2
·
Y
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, men jag hoppas på det. Är ju i stort sett på gång att köpa en häst jag förälskat mig i, en femårig...
Svar
15
· Visningar
1 369
O
Hästmänniskan bra att det verkar ha löst sig, och kanske lite oro har släppt för de berörda läs mer om det här...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: Solvira
·
Gnägg På gräsbanan i vintras =)
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Sariz
·
Hästmänniskan Hur kan det komma sej att det väldans ofta när man läser artiklar om folk som stämt varandra till höger o vänster efter hästköp, handlar...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: Penny_Lane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.