Hippologen!

Sv: Hippologen!

sthlm23 skrev:
Hörde förresten att det var många som tyckte att nivån överlag var rätt låg i år, har du hört nåt om det?

Har ni någon koll på vilket år som var 'bäst'?

2000-årgången kan inte varit helt fel, för när vi gick ut 2002 så var vi den första klassen någonsin där ALLA fick ut sin examen med G i varje ämne. :banana: :banana: :banana:
Sen hur det har gått därefter har jag ingen aning om såklart! Men det var kul att göra historia! :)

o wow...va roligt! Grattis får man väl säga dårå! *L* Tillhörde ni bland de första skarorna som gick?

Nej nej, Första kullen började 1992......... och gick således ut 1994 vilket gjorde oss till den 8:e klassen

Ah, tiden går fort. Jag fick för mig att den inte hade funnits så länge...men 10 år är en stund. *L*

Sherry skrev:
Hej!

Bara lite nyfiken. Vilken var den värsta hästen du suttit på i ditt liv som du fick ha på antagningen? :)

Kan säga till er som gjorde antagningen på Strömsholm att ni har det bättre än dom som får göra det på Flyinge nästa år.

Springningen där är längre och först bara nedför, sen BARA uppför..

Var springer man konditionen pa Flyinge? I stromsholm sprang man ju runt slottet. Ska gora det (igen) nasta ar pa Flyinge da saklart...

När jag gjorde provet på flyinge för 100 år sen :crazy: Så åkte vi iväg till en idrottsanläggning och sprang deras elljusspår.

Började de inte -94 ??

första dagen i skolan idag. Har plockat in hästar från betet och blivit proppade med information.
Har blivit tilldelade de första hästarna. Jag ska prova Aramis i dressyren och Landsome i hoppning. Var någon av dom där "på din tid"??

Vi åkte också till ett elljusspår en bit bort...
Först fick vi springa med en "lärare" och göra intervallträning i ca: 1km. Sen skulle vi börja springa på tid...Och det var mycket uppför -segt! Så det är nog bra att träna lite löpning innan det. Tiderna har jag för mig låg mellan 12-15min. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
456
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 123
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar