Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en häst på foder som nu är halt.
Vi har såklart kontrakt.
Men det jag funderar över är om ägaren beslutar om vad som ska göras...
Hästmänniskan
Hej det är så att jag började som medryttare på en häst, strax därefter blev jag tillfrågad om jag ville köpa hästen. Jag kände att jag...
Hästmänniskan
Känner ett stort behov av att få gnälla och längta lite, utan att det nödvändigtvis behöver resultera i en massa lösningar..
Måste vara...
Hästmänniskan
Har en varmblodsvalack på 12 år som jag köpte i somras. Då hade han varit avställd från travet ca ett halvår. Håller nu på att omskola...
Ekonomi & Juridik
Min ordinarie klinikhovslagare var bortrest under en period och jag kom tillsammans med klinikens receptionist fram till att jag kunde...
Hästmänniskan
Jag har lite tankar på att eventuellt stalla upp en av mina hästar på en större anläggning med ridhus i vinter. Kanske mest för att han...
Ekonomi & Juridik
Hur skulle ni regera om er stall ägare lånar ut din häst för ridtur( till okänd person för er) utran er vetskap? Är det inte brottsligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.