Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har stått flera år i ett litet ,mysigt och bra kollektivstall med min kära häst. Jättefina kompisar har jag fått och stämningen har...
Ekonomi & Juridik
Jag snubblade för någon/några månader sedan över en annons här på Bukefalos om ett företag som heter My horse. Idén med företaget är att...
Hästmänniskan
Jag undrar om någon provat en gödseldammsugare för att ta bort ekollon som ligger på marken? 😁
Planerar att flytta mina hästar till en...
Hästmänniskan
Hej! Jag heter Melie och är snart 13 år. Jag är ungefär 152 cm lång.
Nu ska jag köpa egen häst, vi har hittat en superfin C ponny som vi...
Hästmänniskan
Vi ska ta emot 2 två stycken hästar som ska gå på bete hos oss i sommar. Ägarna bor ganska långt bort så det är jag som kommer stå för...
Hästmänniskan
Nu när våren är på intåg och solen börjar titta fram så får jag emellanåt höra från bekanta och kollegor som tidigare hållt på med häst...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall.
Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig...
Hästmänniskan
Hej, jag har ingen jag kan prata med om ridning när det ex. Går dåligt så att jag känner mig nedstämd eller när det går bra så jag vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.