Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har stått flera år i ett litet ,mysigt och bra kollektivstall med min kära häst. Jättefina kompisar har jag fått och stämningen har...
Svar
7
· Visningar
1 689
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vill såå gärna skaffa navelpiering nu innan jag åker utomlands. Vill dock inte behöva pausa från ridningen nu när alla tävlingar osv...
Svar
8
· Visningar
2 644
Senast: Lenis
·
Hästmänniskan Hej! Jag har bygglov på nytt stall men hinner och har inte råd bygga nu utan tänker fixa om ett gammalt skjul till stall för en stor...
2
Svar
22
· Visningar
4 293
Senast: tanten
·
Gnägg Min familj har skaffat ett Irish Cob sto som vi behöver hitta ett bra smeknamn till. Hon är en bussig och tuff tjej. Hennes namn är So...
Svar
14
· Visningar
2 870
Hästmänniskan Hej jag är en tjej på 13 år som skulle vilja hyra en häst i sommar. Jag red för ca 1år i ca 2-3 terminer så har ju lite erfarenhet av...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Sirap
·
Anläggning Hur vanligt är det att en styrelse lägger allt beslutsmandat i händerna på en verksamhetschef. Styrelsen har alltså släppt beslutmandat...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: Wilfa
·
Ekonomi & Juridik Jag snubblade för någon/några månader sedan över en annons här på Bukefalos om ett företag som heter My horse. Idén med företaget är att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 036
Senast: Viva
·
Anläggning Hej! Jag har en liten gård med ca 7 hk bete. Vi fick tillträde i November så jag har inte riktigt koll på hur allt fungerar:). Hagarna...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Jag undrar om någon provat en gödseldammsugare för att ta bort ekollon som ligger på marken? 😁 Planerar att flytta mina hästar till en...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Hej! Jag heter Melie och är snart 13 år. Jag är ungefär 152 cm lång. Nu ska jag köpa egen häst, vi har hittat en superfin C ponny som vi...
2
Svar
28
· Visningar
3 971
Senast: Anzia
·
Anläggning Vårt stall och garagetak har brakat sönder, trots att det mesta blivit skottat. Jag har en god kontakt på länsstyrelsen då de var här...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Suspiria
·
Hästmänniskan Vi ska ta emot 2 två stycken hästar som ska gå på bete hos oss i sommar. Ägarna bor ganska långt bort så det är jag som kommer stå för...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Nu när våren är på intåg och solen börjar titta fram så får jag emellanåt höra från bekanta och kollegor som tidigare hållt på med häst...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 620
Senast: Sirap
·
Ekonomi & Juridik Hej, Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall. Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 227
Senast: Polibek
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 716
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Jag har en ponny på foder och i kontraktet står det att ägaren ska stå för försäkringen hela fodervärdstiden. Nu är det så att ägaren...
Svar
13
· Visningar
1 913
Gnägg Och tänkte att det finns säkert fler här på Buke som tycker det vore roligt att titta på bilderna. Det står tyvärr inte när den är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 635
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Hej, jag har ingen jag kan prata med om ridning när det ex. Går dåligt så att jag känner mig nedstämd eller när det går bra så jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 130
Gnägg Jag har haft häst hela mitt liv,min man vart intresserad när jag höll på,och nu i våras så beslutade vi oss för att han skulle ha en...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
114 213
Senast: nickan1
·
  • Låst
Gnägg Såg att det fanns en tråd sedan 2011 där folk skrivit om konstiga/otrevliga provridningar.. Men det var 2011, så varför inte skapa en...
Svar
5
· Visningar
2 498
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur