Min sambo såg ut som ett stort frågetecken när jag sa att jag smort snoppen på hästen. Det är ju ett sto!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför filmade du inte??? Jag och flera hade betalat bra för att se hans min *skrattar så jag döööör*Min sambo såg ut som ett stort frågetecken när jag sa att jag smort snoppen på hästen. Det är ju ett sto!
Påminner mig om alla tråkiga kommentarer jag fått när jag promenerat med unghäst som bara är insutten. Brukar promenera med sadel och träns på i ca 40 min och folk man möter frågar alltid varför jag inte hoppat upp på hästen istället, sen skrattar dom.appropå att jag har skadad häst som promeneras vid han så har jag fått höra många gånger att " det ser så roligt ut när de bara hår ut och går med en häst!" och " för varför skulle man vilja ut och GÅ med en häst??"
Personen i fråga har hund, men jag börjar tvivla på ett den någonsin får en promenad....
Påminner mig om alla tråkiga kommentarer jag fått när jag promenerat med unghäst som bara är insutten. Brukar promenera med sadel och träns på i ca 40 min och folk man möter frågar alltid varför jag inte hoppat upp på hästen istället, sen skrattar dom.
Jag har dragit slutsatsen att det var skänkelvikningar han pratade om. För öppnor och slutor på diagonalen borde han inte kommit till än
Det var inte den avancerade övningen krabbgång då? Den pysslar jag och min ponny med
Vi (hon) har inte kommit till skänkelvikning än. Iallafall inte alla ridpass
Påminner mig om alla tråkiga kommentarer jag fått när jag promenerat med unghäst som bara är insutten. Brukar promenera med sadel och träns på i ca 40 min och folk man möter frågar alltid varför jag inte hoppat upp på hästen istället, sen skrattar dom.
Man får lite konstiga blickar när man säger att man ska åka med sin häst på ridläger som vuxen. Icke hästkunniga har t.ex. sagt att det trodde jag bara var barn som gjorde, går du på ridläger fast du är vuxen, är det inte på tiden att växa upp och släppa barnintresset, är det inte bara med ponnies man gör det o.s.v.Blir lite tröttsamt i längden. Så för att slippa kommentarer av dylikt slag så säger jag numera att jag ska på kurs med övernattning så vill gärna ha ledigt mellan vissa datum på jobbet. Kurs är tydligen väldigt vuxet och ses som helt naturligt. Dem vet väl inte att ridläger är det roligaste som finns.
Jag säger träningsläger. Det fattar folk
Jag fattar inte heller denna =DMin bonusmamma hittade ett släp hon tyckte såg konstigt ut när vi var ute och körde. Jag förklarade att det var ett gammalt 'en och en halv hästars släp'.
Efter två minuter av tystnad fick jag följdfrågan "hur transporterar man halva hästen?"
Jag fattar inte heller denna =D
Vad är ett gammal ett och ett halvt häst släp?