Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Ska till Scandinavium lör+sönd. Köpte biljetterna för länge sedan men det blev inga superplatser, strykande åtgång. På lördag dag...
Svar
8
· Visningar
11 851
Senast: HannaZ
·
Gnägg Min f.d. ponny med sin nya ägare
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Nikepaj
·
Gnägg Gloria. Svensk Halvblod, född 2012
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Ozen
·
Gnägg På promenad med lilla Cillary 1 månad & mamma Chicolina
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Chicolinas
·
Gnägg Kanske är det någon här som ställt ut sin häst? Har funderingar på att ställa upp i en och det vore kul att se hur ni förberett...
2
Svar
30
· Visningar
5 295
Senast: mooi
·
Anläggning Har någon byggt ett ridhus från en leverantör i utlandet? Tänker mig att det borde var mer ekonomiskt att en polsk leverantör kommer och...
2
Svar
23
· Visningar
5 287
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Ska bygga ett mycket litet stall under sommaren, blir två boxar på ca 11kvm styck, boxarna kommer att vara byggda i samma stil som...
Svar
0
· Visningar
2 612
Senast: Karma
·
Anläggning Vi arrenderar ett bete på 7 hektar som är ett urmärkt hästbete om det inte vore för att staketet de senaste åren blivit vandaliserat och...
2
Svar
37
· Visningar
4 917
Senast: Hyacinth
·
Hästmänniskan Hej! Har jag lagt tråden fel får gärna moderator flytta den. Jag har en ponny på 4 år som jag ägt sen i somras, flyttade henne då till...
Svar
10
· Visningar
1 471
  • Låst
Gnägg jag hittade inte den andra så jag tycker vi börjar om här :) nylongrimma eller lädergrimma när hästen åker transport?
101 102 103
Svar
2 056
· Visningar
73 862
Senast: Got2Be
·
Hästmänniskan Lite osäker om denna tråden har hamnat rätt. På radion idag hörde jag att när hästar skall slaktas så kollar man upp var man får...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 540
Senast: caballus
·
Ekonomi & Juridik Vad finns det för nackdelar för en liten lokal ridklubb som egentligen finns till för att ordna aktiviteter för ekipage i ett lokalt...
2
Svar
30
· Visningar
3 804
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Vad är en normal uppsägningstid från fodervärdens sida?
Svar
10
· Visningar
2 249
Senast: Rouise
·
Ekonomi & Juridik Jag söker lite råd från någon som tänkt köpa häst med kontanter....nu när bankerna inte tar emot kontanter längre..:mad: Jag ska betala...
2
Svar
26
· Visningar
4 214
Anläggning Hur mycket skulle ni anse att en liten hästgård ökar i värde med en enklare anlagd ridbana? Svår fråga, men generellt? Kanske inte rent...
2
Svar
26
· Visningar
6 069
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg mitt hjärta blöder, jag har tagit mitt värsta beslut någonsin! Min ögonsten, min ängel utan vingar ska få somna in efter sommaren...
Svar
8
· Visningar
1 509
Gnägg Behöver lite hjälp med hästnamn, både sto och hingst. MÅSTE vara på B. Gärna lite speciella och udda namn (långa). Eller på ett...
2
Svar
28
· Visningar
20 544
Senast: Ottilia
·
Ekonomi & Juridik Om vi tänker oss att en person bedriver uppfödning i mindre skala och säljer(i slutet av mars) en av sina uppfödningar när den är knappt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 836
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite anonym i den här frågan, har annars ett mer välanvänt nick här. Jag är 28 och min största dröm är en egen häst...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Ballerinan
·
Gnägg "Nu får jag inte slå i fossingarna"
Svar
0
· Visningar
169
Senast: MsOldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp