Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej Ska åka och kolla på en häst nu i veckan. Fastnar jag för hästen och den går igenom vet.besiktning blir det troligen köp. 1. Ska...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: Lilla-S
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Hoppas att någon här inne på Buke kan hjälpa mig lite med att bestämma vilken av mina 2 uppfödningar jag ska behålla...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Raja
·
A
Hästmänniskan Hej! Ska köpa min första häst nästa år förhoppningsvis, om jag hittar rätt individ. Jag har fått rådet av många hästkunniga vänner...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 095
Senast: neve
·
Gnägg Många hästägare har dagar då de funderar på om det inte vore bättre att sätta ut pållen på annons. Vissa dagar känns det som att min...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 746
Senast: Babe
·
Ekonomi & Juridik Visste inte riktigt hur jag skullle skriva i rubriken, men ska sälja min 5-åring, egen uppfödning, och skulle vilja ha lite tips rent...
Svar
19
· Visningar
5 668
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Någon som har bra tips hur man kan bygga en rundcorall temporärt i en paddock? Något modult, ej rep el dyl.
Svar
14
· Visningar
4 233
Senast: _Eva_
·
Gnägg http://www.oppetarkiv.se/video/1216791/till-hast-avsnitt-1-av-13 (Detta är avsnitt ett av tretton) Vad jag förstått så kan man efter...
Svar
15
· Visningar
2 922
Senast: pinky
·
Anläggning Visste inte var jag skulle lägga den här tråden men moderator får flytta den om det behövs:) Vad har ni för underlag i era sjukhagar...
Svar
6
· Visningar
2 119
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hur har ni hittat stallen ni har era hästar, ni som har hästar inackorderade och inte hemma på er egen gård? Har nyss köpt min...
2
Svar
20
· Visningar
1 995
Senast: ztsu
·
Anläggning Hittade den här videon, kul ide tyckte jag :) http://www.youtube.com/watch?v=-HXzjB0FJjc
Svar
9
· Visningar
7 063
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Jag har letat runt efter tråd i ämnet men har inte riktigt lyckats hitta den vinklingen jag var ute efter. Jag har studerat vid...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 215
Senast: gicageli
·
Ekonomi & Juridik Går det att göra på detta sätt? Ett par äger en gård med ett stall och ridhus, men är inte själva intresserade av hästar. De vill hyra...
Svar
11
· Visningar
2 114
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Hur upplever ni marknaden för att köpa och sälja häst just nu? När jag tittar på annonser ser det ut som att många hästar ligger väldigt...
2
Svar
20
· Visningar
2 581
Senast: Cicci
·
Hästmänniskan Så jag skulle iväg och rida ut med en kompis igår. Jag hade hennes häst och hon hade lånat en. Hästen beskrevs som lugn men med lite...
2
Svar
32
· Visningar
4 333
Senast: YlvaG
·
Gnägg När jag var mindre så bodde jag i stallet flera år. Troligtvis spenderade jag mer vaken tid där än i skolan och det var underbart. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 403
Senast: MalanMjöl
·
Anläggning Kan man kalka väggar som nyligen spolats med högtryckstvätt, dvs inte är helt torra?
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! (Om tråden ligger i fel ämne får någon gärna flytta den, om det går) Jag kom in på Realgymnasiet i Göteborg i år:D! Och undrar om...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: Lillelorden
·
Hästmänniskan De flesta sammanhang jag rör mig i - jobb, vänner, familj - präglas av ett ganska öppet synsätt på människor från olika länder, olika...
2
Svar
26
· Visningar
3 318
Gnägg Har lite funderingar på att sälja min dressyrsadel för att finansiera köp av en ny häst. Väger lite fördelar och nackdelar mot varandra...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: tolksele
·
Hästmänniskan Jag har via ett annat nätforum "råkat" söka ett jobb som Groom/Working student på en stor gård i Tyskland. Hoppsan liksom:angel:. Och...
Svar
6
· Visningar
2 603
Senast: Cheval_Elin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp