Jobb, pojkvän, socialt liv OCH häst...

Sv: Jobb, pojkvän, socialt liv OCH häst...

Jag tror det är viktigt att vara ärlig från början att man har ett intresse som tar mycket tid och att man måste planera och prioritera. Nu har jag precis ett nytt förhållande och han har vetat om både häst och hund från dag ett. Just nu har vi distansförhållande och ses mest på helger så det funkar ju bra. Han är dessutom militär i flottan och borta en del. När vi ses åker jag bara ut och kollar till hästen och då följer han med. Hästintresset är en del av mig och det måste funka sen får man ju planera. Min förra sambo spelade med dator och då gjorde han ju det när jag var i stallet så umgicks vi sen. Båda måste ge och ta. Lycka till med allt härligt i livet såsom hästar och pojkvänner! :)
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 587
Hästmänniskan Hej! Jag behöver lite råd,förslag och även skriva av mig lite. så den som orkar läsa allt är guld värd :bow: På skolan har vi så...
2
Svar
30
· Visningar
3 283
Senast: Gotthard
·
Ekonomi & Juridik Såhär är det, jag tar hand om en häst i stort sett varje dag sen i slutet på sommaren. Hästen är till salu och har varit det hela tiden...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: aramis
·
H
Ekonomi & Juridik Jag har en dröm som många andra att en dag kunna köpa mig en egen häst. Har ridit sen jag va liten knott men inte haft hästintresserade...
2
Svar
39
· Visningar
3 200
Senast: Grannox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Hen (han...) var ju omtyckt och trevlig
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp