Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg En ny hästfilm :D Trailer Fint att det kommer en film om en hopphäst....kanske kommer fler framöver om vi har tur? Själv är jag lite...
2
Svar
32
· Visningar
7 282
Senast: Lenita
·
Hästmänniskan Jag har haft eget stall, men pga personliga omständigheter behöver jag nu stalla in min häst hos någon annan om jag ska kunna ha kvar...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 751
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Hej. Ni som läst till hovslagare, hur mkt ca har ni gett för de verktyg och utrustning ni köpt in för att använda under utbildningen...
Svar
6
· Visningar
2 008
Senast: n33Lu
·
Ekonomi & Juridik Har fått in korsört på våra marker, framförallt i rasthagarna. Har försökt att handplocka så gott det går och sedan kört över med...
Svar
8
· Visningar
2 747
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Vill bara berätta om gårdagens äventyr, om hur det faktiskt fungerar smidigt. På morgonen/förmiddagen kom en granne gående. Han ville...
Svar
1
· Visningar
1 182
Anläggning 1. Ett eget stall som ni får husera över som ni själva vill (du & en riktigt nära kompis) i stort sett i alla fall, ni hyr det så vissa...
Svar
12
· Visningar
1 882
Senast: YorkWann
·
Gnägg Hej! Här kommer en till video från mig:) Jag har varit i Sierra Leone i fyra månader (kom hem igår) och det här var sista passet...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: Leoni
·
Gnägg Känner mig lite inspirerad av den här annonsen: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=734585&inriktning=&typ=...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: Tokyo
·
Anläggning Ni som har vindskydd till era hästar i hagen. Vad har ni för materail i väggarna? Funkar det med stående brädor, eller käkar hästarna...
Svar
16
· Visningar
3 719
Senast: Snowball
·
Ekonomi & Juridik Vad betalar ni för eran stallplats, och vad ingår? Vad trivs ni och vad trivs ni inte med i stallet? Vad är rimligt att betala för...
2
Svar
21
· Visningar
3 658
Senast: mysboll
·
Hästmänniskan Vi var tvungna att avliva min sköthäst jag hade haft i 4år för 3veckor sen, hon var som min egna häst för jag fick rida henne när jag...
2
Svar
28
· Visningar
51 405
Ekonomi & Juridik Provred en yngre häst för 2 veckor sen i paddock, alla gångarter och hoppade...en stor och lite seg häst, cool i psyket mm. Kände mig...
2
Svar
34
· Visningar
5 289
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Vi har hittat en gård som vi är intresserade av. Jag har tidigare ställt frågan i en tråd, om man faktiskt vill ha häst hemma eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 225
Senast: Martina_m
·
Anläggning Min familj funderar att flytta till en egen gård med äldre ladugård och bygga om till stall. Problemet ligger i att jag inte vet hur...
Svar
9
· Visningar
2 162
Senast: Asa_S
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder - vad kostar det att stå utanför Jönköping? Hittade en gammal tråd från 04 men inte mycket mer än så... Vad...
Svar
6
· Visningar
1 429
Senast: palle
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Blackie
·
Gnägg Nu har jag varit hästägare i ett drygt år och sedan ett halvår tillbaka har jag en medryttare. Efter alla dessa år då jag själv varit...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: Bison
·
E
Gnägg Som rubriken säger. Vilka är era roligaste hästbilder? bilder som ni bara börjar asgarva av? :D :D :bump: denna bilden är bara...
66 67 68
Svar
1 352
· Visningar
494 013
Senast: Got2Be
·
Ekonomi & Juridik Jag trodde ju att det blivit hårdare krav från Skatteverkets sida när det gäller att ha sina hästar i någon slags företagsform, men jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 965
Senast: devere
·
Anläggning Är det någon här som ställt om skogsmark till bete eller åker och vet hur det brukar gå till? Den mark jag mer specifikt är intresserad...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp