Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg ..som inte hör hemma varken i snygga,musklade ponny tråden eller i shettis tråden. Här får man visa unghäst som gammal, tjock som smal...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
21 726
Senast: Cita
·
Ekonomi & Juridik Har du läst det som står i det finstilta när det handlar om medhjälparförsäkringar? Ger försäkringen det ersättningsskydd du förväntar...
Svar
16
· Visningar
2 511
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Vi har en specificerad ridväg från vårt stall som går ca 50m längs en hage (hagen tillhör ett annat stall), numera i denna hagen går det...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Dandylinn
·
Anläggning Rent spontant tycker jag att de med tryckklaff verkar snällast mot hästens mule, men de flesta som säljs är med pendelventil eller...
Svar
8
· Visningar
1 968
Senast: a1agnlju
·
Gnägg vad har era hästar för nått i sina boxar? Mitt sto har ett fönster som hon kan titta ut. Hon har även en vattenkopp samt en foderkrubba...
2
Svar
26
· Visningar
3 681
Senast: zanque
·
Gnägg Sötaste jag sett :rofl: :love: http://www.hippson.se/hippson-tv/minishettisfol-med-fredags-feelings.htm
Svar
1
· Visningar
696
Gnägg Tårarna rinner efter ett samtal. Lillasysters älskade ponny finns inte mer. I maj 2012 började vi leta en ny ponny till...
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: Magiana
·
Gnägg Skulle de sett ut såhär O_o http://www.youtube.com/watch?v=hX3O5v-ylC4 *med reservation för att jag kan 0 koreanska*
Svar
13
· Visningar
1 206
Senast: Krystalline
·
Hästmänniskan Ursäktar för långt och rörigt inlägg Precis som många andra drömmer jag om en egen häst, men jag undrar om det överhuvudtaget är...
2
Svar
24
· Visningar
3 485
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Erfarenheter av wellpapp PELLETS? :)
Svar
2
· Visningar
821
Senast: hanoirocks
·
Hästmänniskan Vi har tyvärr ingen grovingång eller källare utan får ha ridkläder mm i garderob i hallen. Känner själv ibland när jag t ex kommer hem...
2
Svar
28
· Visningar
5 742
Senast: Wera
·
Hästmänniskan Ni som har haft era hästar försäkrad i den vanliga försäkringen tidigare med både liv A1 och vetvård A1 som sedan bytt från den till nya...
2
Svar
24
· Visningar
2 804
Senast: mackan
·
Hästmänniskan För några år sedan sålde jag min älskade häst, min första egna häst pga flytt till lägenhet. Bodde där i ett år men vantrivdes, fick...
Svar
10
· Visningar
2 770
Senast: godisbiten
·
Anläggning Skulle behöva lite bra inputs på en bra planering på mitt nya stall. Jag får verkligen inte till någon bra lösning :( Jag har själv...
2
Svar
37
· Visningar
8 196
Senast: Rie
·
Ekonomi & Juridik Den här annonsen såg jag precis "Vi bor på en gård på landet och är i behov av hjälp till våra hästar. Driver eget företag och har...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 127
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vilket är bäst egentligen. Hyra häst från hyrstall eller vara fodervärd åt en privat häst? Tacksam för svar:)
Svar
4
· Visningar
972
Senast: fridaxi
·
Hästmänniskan Just som rubriken säger: vad är det bästa med er när det rör häst?
2 3
Svar
50
· Visningar
4 033
Senast: Attaquer
·
Gnägg Alla här med kallblod! Lägg gärna upp bilder på dem och berätta om dom :) Avgudar alla typer av kallblod, de är riktigt vackra hästar &...
Svar
6
· Visningar
4 114
Senast: Agaton_Sax
·
Anläggning Jag och sambon har bestämt oss för att hyra en gård där det även finns möjlighet att få ha hästar. Vi har evt en gård på gång men kruxet...
Svar
14
· Visningar
2 200
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Har ni några tips på ställen där man kan åka i några dagar, rida bra hästar för bra instruktörer, och bo bra, äta och dricka gott? Är...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ge delar från tupp till katt?
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Lösa benbitar
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp