Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Snor egentligen grundidén från ett annat forum, där formuleringen var "5 *kalla det vad du vill* fakta om dig själv". Men så tänkte jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 348
Hästmänniskan Det är väl bara att erkänna att man är hästberoende. ☺ Lämnade ut min häst på foder för ev köp i början av december. Då pga att jag...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: EmmaBovary
·
Svar
1
· Visningar
514
Senast: mackan
·
Gnägg Hej! Jag har en schettis valack vid namn Blizzard. Kan ni komma på något smeknamn?
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Similitude
·
Hästmänniskan Måste finnas flera bukefalister som gjort tatuerat tillägnat en specifik häst, jag sitter och spånar. Visa gärna bilder på hur era ser ut :)
2
Svar
37
· Visningar
4 466
Senast: Mistimed
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej Jag har en svart liten Schetlandsponny valack vid namn Blizzard. Kan ni komma på något bra smeknamn? Tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
561
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej jag är 13 år och är 148 cm lång. Jag undrar om ni tycker det är ett hinder inom ridningen att vara kort?. Kommer bli något runt 155...
2
Svar
24
· Visningar
2 614
Senast: Fille
·
  • Omröstning
Gnägg Man brukar ju säga att man ska ha ramlat av 100 gånger för att bli en bra ryttare. Hur många gånger har du ramlat av? Och hur många år...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 729
Senast: millan10
·
Hästmänniskan Hej! Går på ridgymnasium och skulle vilja utbilda mig till veterinärassisten (häst) efter studenten, något som vet hur man ska gå...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: nickan1
·
Hästmänniskan Vad gäller för att transportera hobbyhäst till Internationella tävlingar i Europa? Kompetensbevis, antar jag. Och att transporten ska...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Murray
·
Ekonomi & Juridik Hej min dotter ska tävla om någon dag och då kommer hon låna häst av en ridskola. Nu har jag fått veta att alla hästar hästar/ponnyer...
2
Svar
28
· Visningar
2 699
Senast: Mabuse
·
Anläggning Jag har hamnat i ett dilemma,skulle gärna vilja höra hur du skulle resonera och göra. Står på ett jättetrevligt stall som funderar bra...
Svar
14
· Visningar
1 383
Senast: Soffan74
·
Anläggning Just nu går jag in i ett nytt skede i livet då jag går från student till arbetsliv. För att underlätta i livet så har jag beslutat att...
Svar
14
· Visningar
1 200
Senast: spinxx
·
Gnägg Hej. Hur går man till vägar om man vill dna testa sin häst? Då han står som okänd idag, Är halvblod, fick höra stamen när jag köpte...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: hast_galen
·
Ekonomi & Juridik Kan man reklamera en död häst? kan man ändra sina reklamskrav eftersom? Om grundreklamtionen skickad från jurist var lämna tillbaka...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 769
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Jag rider på ridskola och har inte möjlighet till egen häst. Har ni något tips på hur man ändå skulle kunna lyckas inom...
Svar
8
· Visningar
1 025
Anläggning Stallet jag står i nu, jag sätter smileys på vad jag gillar och ej: • Stora hagar :up: •Liten paddock som fryser eller blir jätte...
Svar
8
· Visningar
1 071
Hästmänniskan Skulle du köpa häst av en person du t ex vet har blivit dömd för ekonomiskt brottslighet? Eller t ex ringa misshandel, eller varför inte...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 127
Senast: fio
·
Anläggning Jag behöver lite hjälp från alla smarta bukemänniskor. Jag bor på en liten gård sedan aug 08 och här fanns en ny paddock när vi flyttade...
2
Svar
20
· Visningar
6 244
Senast: Lilla_momma
·
Hästmänniskan Hej! Funderar på om jag ska satsa på hoppning eller dressyr. Tycker båda är lika kul. Vad tycker ni?, Hoppning eller dressyr?. Tacksam...
Svar
13
· Visningar
1 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp