Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag skulle vilja veta vad ni som använder er av "hyrkusk" på tävlingsdagar förväntar er att få för service? Jag själv tycker att man...
Svar
6
· Visningar
1 695
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Är det någon som känner till Indian lodge här ? Hur han är och om någon känner till nåt om hans avkommor. Var inne på galoppsport och...
Svar
18
· Visningar
3 192
Senast: AnnaSÅNDBERG
·
Trav Har kusen som gick ett gdk montekval för ett par år sen. Har sen aldrig startat i monte men fortsatt tävla för vagn. Så då är frågan: är...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Badankan
·
Körning Var får man tag på de billigaste körkonerna som är godkända för tävling? Har hört att det finns i Tyskland men jag kan inte tyska.
Svar
19
· Visningar
3 364
Senast: agtatoon
·
Islandshäst Nu behöver ja lite tips å råd! Har en litet islandssto på ca 130 hög, med en kort rygg och ingen manke what so ever....å nu letar ja...
2
Svar
38
· Visningar
7 733
Senast: REIN
·
Islandshäst Min häst har senaste året tappat onormalt mycket tagel! Bara man svagt drar med handen över manen lossnar det, och likaså med svansen. I...
Svar
6
· Visningar
4 190
Körning Ska bygga egen rockard(eller rättare sagt far som är svetsare och mer händig ska göra det) och vill nu ha lite tips och insperation! Vad...
Svar
2
· Visningar
1 788
Senast: _Eulalia_
·
Tävling Moderator får flytta tråden, osäker vart jag skulle lägga den.. Nästa år ska vi flytta ner till Helsingborg då både jag och min man...
Svar
4
· Visningar
1 903
Senast: sona
·
R
Tävling Har några frågor ang. tävling som jag sökt svar på här på Bukefalos och i TR men ej förstått eller hittat. Jag har en d-ponny och jag...
Svar
17
· Visningar
3 110
Senast: WBanna
·
Islandshäst Jag trodde att det meddelandet hade gått fram. Men ändå så hittar jag på annonssidorna silverföl med två silverföräldrar till salu...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
41 834
Senast: cowgirl73
·
G
Distans Så här säger Bo Helander i nedanstående länkade artiket i Ridsport: - Det är självklart att den som representerar Sverige på ett...
Svar
4
· Visningar
1 407
Senast: Litenvit
·
Western Är i valet o kvalet att köpa en ny sadel. Men jag vet inte riktigt vilken stl jag ska ta.. Brukar man rekommendera nybörjare mindre...
Svar
17
· Visningar
1 830
Senast: B070715
·
Distans Tvyärr lite negativa skriverier om distansen från VM i Kentucky. Kanske DK kunde sända in en kommentar till tidningen? Det handlar i...
Svar
3
· Visningar
1 554
Senast: Pancakes
·
Övr. Grenar Såg ett så otroligt vackert fullblodssto till salu på Isolaracing att jag måste höra mig för lite, trots att det egentligen inte ska...
Svar
3
· Visningar
2 076
Senast: Seabaz
·
S
Islandshäst Postar denna tråd här eftersom det är en islands sadel och jag gissar på att fler ser tråden här ang sadeln. Vad tycker ni om den...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 851
Senast: __Stilett__
·
Islandshäst Hej! Jag har en liten primadonna på 19 år. Har haft henne i snart två år o vi utvecklas hela tiden. Nu har jag börjat jobba för att...
Svar
10
· Visningar
2 143
Senast: fris
·
K
Trav Hej! Jag äger en nordsvensk travare vid namn Kroklista. Född. 1998. Hennes pappa heter : Braute (NO) Hennes mamma heter: Listmona...
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: kroklista
·
D
Fälttävlan Hej! Tänkte göra en liten koll här, om ni tycker att man kan använda Professionals Choice SMB Elite/VenTECH Elite i terrängen? Dem är...
Svar
5
· Visningar
1 684
Western Hur många av er använder bakgjord på era sadlar? varför? har haft bomlös liten kuddsadel på min häst medans hon musklat på sig och...
Svar
7
· Visningar
2 289
Körning MIna ekrar gav vika idag mitt under färd, tur att man har snäll häst som genast stod still och väntade på att bli avselad. Var lagar jag...
Svar
8
· Visningar
2 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka