Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr undrar om någon vet bra lydnadsövningar för en häst som inte är helt igång alltså inte för krävande för benen? jag är helt tom på ideer...
Svar
8
· Visningar
5 643
Senast: oidipus
·
Dressyr Vad är det som gäller på en klubbtävling i Lc+LB? Lädertyglar o sporrar är väl obligatoriskt.. Hur är det med tvåledat bett? Något... 2
Svar
23
· Visningar
2 782
Senast: Dimmans_Elaine
·
P
Dressyr Ni som har och tävlar 5-årig ponny i dressyr, vilka klasser tävlar ni?
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: Dimmans_Elaine
·
Dressyr Är det bara jag som inte kan hitta några startlistor till dressyren i Pingst?Listorna skulle ju kommit upp senast i fredags...fälttävlan...
Svar
16
· Visningar
1 921
Senast: ecssory
·
M
Dressyr Satt och tänkte på lätt a programmet. jag har ridit lätt a:1. det innehöll ju bara skänkelvikning, rygga och lite volter + förvänd...
Svar
13
· Visningar
8 224
Senast: Snovind
·
B
Dressyr gnagg-ML-2289185-ML-
Svar
0
· Visningar
1 460
Senast: bazzochic
·
Dressyr VAR hittar man Dressyrprogram 3? Jag ska tävla på lördag (för att hästen skall bli van) och skall då starta dressyyrprogram 3 eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 619
Senast: Sammet
·
Dressyr Får man följa spåret längs väggen om man rundar av hörnen när man rider en galoppvolt på 20 dm från A och C? Eller ska man hålla sig...
Svar
9
· Visningar
1 603
Senast: Magdalena
·
Dressyr Ska tävla en lokal dressyrtävling på månda, det är min andra (om man bortser från klubbtävling) och jag har lite frågor... Om allt...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: Qodrofenia
·
D
Dressyr gnagg-ML-2281047-ML-
Svar
0
· Visningar
1 119
Senast: dressyrlover
·
M
Dressyr På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det...
Svar
3
· Visningar
1 584
Senast: Mowglii
·
T
Dressyr när får man rida på nationell tävling?? vad krävs för att få rida La5 på regional och fei på regional?? är lite osäker men är det inte...
Svar
1
· Visningar
1 598
Dressyr Vilka är måtten är 20*40 kort och 20*60 lång?
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: _Peplis_
·
Dressyr Hur viktig är ställningen från rörelseriktningen i skänkelvikning i allmänhet?
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: Lotus
·
R
Dressyr Någon som håller på med frihetsdressyr? Jag ska börja med det och har läst en bok om det. Har du några tips?
Svar
1
· Visningar
2 804
Senast: psychogrrl
·
Dressyr Jag ska starta i ett dressyrprogram där mellantrav och mellan samt ökad skritt ingår. Jag skulle behöva bra tips, som kan hjälpa mig med...
Svar
12
· Visningar
2 440
Senast: Stallflicka
·
A
Dressyr Vad tycker EGENTLIGEN domarna om man kommer in i en MSV dressyrklass på en häst med ett svart schabrak? Det är väl inte allmänt...
Svar
12
· Visningar
2 472
K
Dressyr ..vad ska man göra? Ponnyn går för övrigt super bra, jätte mjuk, stadig men när vi ska fatta galopp så blir han helt konstig("gaaaalopp...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: karatefisken
·
Dressyr men kan inte någon lägga in bilder och förklara skillnaden på när hästen går bakom lod och bakom hand? Trodde att jag visste vad bakom...
Svar
10
· Visningar
2 150
Senast: Jessica
·
X
Dressyr Hejhej =) hur gör ni när ni knoppar på ett meeting ? Blir inte knopparna fula över natten ? Tack på förhand ! :)
Svar
3
· Visningar
1 462
Senast: Cockney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka