Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Låter det som att när man ska få hästen i form ska man bara sitta helt stilla med händerna och jobba med allt annat förrutom just...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Rosenblad
·
A
Dressyr hejsan kan man tävla en islandshäst i vanliga dressyrtävlingar om man är senior?
2
Svar
36
· Visningar
3 417
Senast: Xenox
·
P
Dressyr Hittar ingen gammal tråd och jag har sett på andra forum att det diskuteras raser som används inom grenen... Så, stilla min nyfikenhet...
2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: Sonita
·
A
Dressyr Någon som har bra tips om hur jag ska träna med min häst som är stel i sin högra sida och vill bita sig fast i den tyglen ? Han vill...
Svar
1
· Visningar
2 132
Senast: concierge
·
D
Dressyr Får man tävla dressyr på ett gummipelham med två tyglar?
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: Dragonfruit_
·
N
Dressyr Får man ha vita benlindor på alla fyra i Div II för ponny? Har alltid undrat detta!? Tack!..
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Nobell
·
M
Dressyr Jag har ridit i 26år i 20år av dessa har jag haft egen häst, men jag har också jobbat med in och tillridning och omskolning av varmblod...
Svar
9
· Visningar
2 277
Senast: mirjada
·
A
Dressyr men LC är det lättaste, och jag hittar bara program till LA men vad kommer därefter? det står ju lätt framför.. medel el svårt finns...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: lisa
·
L
Dressyr Ni som var där och såg, vad tyckte ni? Jag såg GP:n och GP-specialen, missade dock küren idag, ngn som vet hur gick det? Kul att se...
2
Svar
35
· Visningar
3 278
Senast: krocket
·
A
Dressyr hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
Svar
3
· Visningar
2 652
Senast: Formosiss
·
T
Dressyr gnagg-ML-2452010-ML- Vi brukar försöka hålla bildtrådar på gnägg. Om det inte handlar om något specifikt ridproblem elle liknande med...
Svar
0
· Visningar
1 265
Senast: Tiffany
·
B
Dressyr Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta på enkla dressyr övningar som passar en endast grundriden häst som jag nu vill börja utbilda...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: MaRomer
·
Svar
0
· Visningar
1 057
Senast: Mirre
·
V
Dressyr Vet någon om det ska visas någon dressyr från Falsterbo på tv i år? Har bara hittat en massa hoppning i tablån. :(
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: drowsy
·
M
Dressyr Hej.. jag fattar varför inte man får ha benskydd/benlindor på dressyrtävlingar.. kan någon förklara de för mig??
Svar
10
· Visningar
2 984
Senast: drowsy
·
A
Dressyr Jo så här ska jag då o tävla en LB klass på grannklubben. Hästen e bra förberedd o jag likaså. Har varit o tävlat på detta stall förrut...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Zaskia
·
N
Dressyr Får man tävla i dressyr med hackamore? Jag rider min häst på det, han är verkligen svår att få i form, några tips? Han är inte så...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: Notorius
·
V
Dressyr måste bara fråga.. hur vanligt är det på en skala?:S Lånat hem en häst som är 5 år å blev inriden för ca 10 månader sen och är tydligen...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 877
Senast: SydWest
·
T
Dressyr Efter mycket om och men är nu jag och min häst klara för att börja tävla lite, nu undrar jag om nån här har en bra ide på en klubb söder...
Svar
1
· Visningar
1 334
Senast: AraSlei
·
Dressyr Undrar vilka fler ytterliggare lag det är som gått vidare? Här (Närke, Dalarna och Värmlandsregionen) så är det Dyltabruks...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Jochanda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka