Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Ni som var där och såg, vad tyckte ni? Jag såg GP:n och GP-specialen, missade dock küren idag, ngn som vet hur gick det? Kul att se... 2
Svar
35
· Visningar
3 280
Senast: krocket
·
A
Dressyr hejsan, LC är väl det lättaste? var hittar man alla program vad betyder det när det står LA/LB till exempel?
Svar
3
· Visningar
2 654
Senast: Formosiss
·
T
Dressyr gnagg-ML-2452010-ML- Vi brukar försöka hålla bildtrådar på gnägg. Om det inte handlar om något specifikt ridproblem elle liknande med...
Svar
0
· Visningar
1 268
Senast: Tiffany
·
B
Dressyr Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta på enkla dressyr övningar som passar en endast grundriden häst som jag nu vill börja utbilda...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: MaRomer
·
Svar
0
· Visningar
1 058
Senast: Mirre
·
V
Dressyr Vet någon om det ska visas någon dressyr från Falsterbo på tv i år? Har bara hittat en massa hoppning i tablån. :(
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: drowsy
·
M
Dressyr Hej.. jag fattar varför inte man får ha benskydd/benlindor på dressyrtävlingar.. kan någon förklara de för mig??
Svar
10
· Visningar
2 985
Senast: drowsy
·
A
Dressyr Jo så här ska jag då o tävla en LB klass på grannklubben. Hästen e bra förberedd o jag likaså. Har varit o tävlat på detta stall förrut...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Zaskia
·
N
Dressyr Får man tävla i dressyr med hackamore? Jag rider min häst på det, han är verkligen svår att få i form, några tips? Han är inte så...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Notorius
·
V
Dressyr måste bara fråga.. hur vanligt är det på en skala?:S Lånat hem en häst som är 5 år å blev inriden för ca 10 månader sen och är tydligen... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 887
Senast: SydWest
·
T
Dressyr Efter mycket om och men är nu jag och min häst klara för att börja tävla lite, nu undrar jag om nån här har en bra ide på en klubb söder...
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: AraSlei
·
Dressyr Undrar vilka fler ytterliggare lag det är som gått vidare? Här (Närke, Dalarna och Värmlandsregionen) så är det Dyltabruks...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Jochanda
·
Dressyr Jag undrar om uppklassning även gäller när det handlar om allsvenskan? Jag ska rida i div. II-laget i höst, och förklassen är LC och...
Svar
2
· Visningar
1 139
E
Dressyr Mer \"kandens\" i traven Har en ganska seg 6-årig valack som släpar fötterna efter sig i traven :(, har väll börjat få till ökningarna...
Svar
9
· Visningar
4 113
Senast: elmer
·
C
Dressyr Men jag är väldigt impad av Rose Mathisen och hennes ridning... Och hästar :D. Hittade precis dagens resultat, Int II. Rose var 3a med...
Svar
18
· Visningar
1 886
Senast: spoff
·
E
Dressyr Ja har en älskling till travhäst... :love:Eller ja hon har inte gått på travet på tio år men ändå... Jag undra bara om man kan tävla... 2
Svar
21
· Visningar
2 220
Senast: Express_Pearl
·
Dressyr En fråga. Får man tävla dressyr med det?
Svar
16
· Visningar
2 206
Senast: malumbub
·
Dressyr Har som vanligt en dum fråga.. :o Får man tävla dressyr på lokal nivå med bomull i öronen???
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: amalia
·
O
Dressyr gnagg-ML-2416502-ML- Bildinlägg försöker vi hålla på gnägg. =)
Svar
0
· Visningar
1 293
Senast: overtyre
·
C
Dressyr Hur gammal får man vara för att tävla ponny, är det 16 eller 18 år? Är det olika på tex. b- eller d-ponny? Nu tävlar inte jag eller...
Svar
6
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka