Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Finns det någon speciell anledning till att hingstar som sägs betäckt runt 30 ston per år i åtskilliga år, har 37 registrerade föl...
Svar
9
· Visningar
1 512
Senast: Mustang
·
Dressyr Har jätteproblem med min häst i galoppombyte i språnget men bara åt det ena hållet. Egentligen handlar det nog om atthan inte är riktigt...
Svar
9
· Visningar
2 565
Dressyr Rider ett PRE-sto som lätt stressar upp sig. Hennes steg är inte alls det "mjuka" som PRE sägs ha (har bara ridit denna) utan är...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 377
Senast: MissFideli
·
L
Dressyr Altså jag har en varmblods valack på 12 år och 170cm han har varit ridhäst i 7 år nu. men han är relativt ny för mig, när vi övar på...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: Lager
·
Islandshäst jag har ju ett litet sto på ett år... va där o borstade lite i går och tittade till henne. nu är det så att hon har extremt mycket...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: Silkisif
·
Dressyr Gränsen på eggbett och D-bett är hårfin, är detta bett tillåtet i lokal tävling...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Breccia_
·
Western Jag har skaffat ett nytt quarterstosto som jag tänkte betäcka i år. Men känenr mig så oerfaren inom quarterstammarna så jag vet inte...
2
Svar
37
· Visningar
6 418
Senast: alazzi
·
Dressyr Jag fattar ingenting och domaren, som överdomaren hänvisade till, hann gå så jag kunde inte fråga. Tävlade min extremt orutinerade...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 474
Senast: Jane_Done
·
Islandshäst Hej allihopa! Nu kommer jag här med en barnslig, liten fråga men eftersom jag inte vet så... Jag har själv aldrig ridit islandshäst...
Svar
11
· Visningar
2 163
Senast: Home
·
Western FEI finalen är i skrivande stund bara ett par veckor bort. Vilka ska dit? Kommer detta evenemang ens nämnas med en ynka liten rad på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 587
Senast: Kris
·
S
Islandshäst Tänkte höra om någon testat det? Funkar det? Hur får man tag på det? har själv två islandshästar som har eksem och testar ju med...
Svar
14
· Visningar
2 774
Senast: Katur
·
F
Distans Vad använder ni som rider bladsadel under? Själv använder jag en westernpad i neoprene. Men jag har precis beställt ett renskinn. Kan...
Svar
10
· Visningar
2 739
Senast: teambluestars
·
Hoppning Nu vill jag inte ha en massa svar om att jag måste träna mer dressyr och att det är grundridningen det är fel på, för tränar gör jag och...
Svar
7
· Visningar
1 448
Dressyr Vad har ni som tävlar i dressyr för färg på era schabrak vid tävling? Tänker främst på er med skimmlar då... Nu är inte tävling...
2
Svar
33
· Visningar
12 845
Senast: fahrenheit
·
A
Hoppning Jag ska för första gången kvala till unghästchampionatet med en 4 åring men har lite svårt att förstå reglerna och hoppas någon kan...
Svar
1
· Visningar
1 451
Senast: Emsan
·
Trav Elitloppsförsök A: 1 Rapide Lebel 2 Year In Review 3 Brioni 4 Define the World 5 Reven d'Amour 6 Wishing Stone 7 Lavec Kronos 8...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Maxkingen
·
Western Anmälningstiden går ut på fredag, vilka ska dit, och vilka klasser ska ni vara med i? Själv blir det (ÄNTLIGEN) att komma iväg! Blir...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: doleron
·
T
Trav Som rubriken lyder, vad har ni för erfarenheter när det gäller träning på en häst med bockhov? Har aldrig haft en sån själv.. Vilken...
Svar
0
· Visningar
1 046
Senast: TJT
·
Trav Lite off topic för det här forumet kanske, men jag testar. Jag skulle vilja ha travfolkets åsikt i frågan! Jag ska beställa en...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Gimmie
·
I
Övr. Grenar Har fått reda på att jag är ägare till Mr Wang. Mr Wang skulle ha varit död. På stall Lambada köpte vi en häst som hette Real Swedish...
Svar
11
· Visningar
2 064
Senast: Thunder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden