Favorit täcken

Sv: Favorit täcken

Svettäcke:
http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_17/06530000-06530000/640x480/6531723.jpg?0
http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_06780000-06789999/640x480/6785414.jpg?0

Vintertäcke:
6879359.jpg

Puffar JÄÄÄTTE gammal tråd ;)
Jag har haft ett palwear täcke förut som tyvärr blev snott i samband med kurs :devil: Älskade täcket!
De jag undrar är om palwear täcken slutat att säljas? Hittar inga alls :S Jag vill köpa ett nytt men jag vill ha lite annorlunda färger, vet ni nån som säljer palwear täcke? (nu menar jag fleece med polo krage, sånn man drar över huvudet på hästen)

/B

Undrade precis samma sak för ett tag sen och fick till svar att isirider.se är ÅF av dessa :)

Där fanns det några, tack!:bow:
Ingen annan som vet om de finns i fler färger & större utbud någon annan stans?
/B

Där fanns det några, tack!:bow:
Ingen annan som vet om de finns i fler färger & större utbud någon annan stans?
/B

Det var ju min mamma som hade Palwear men det är nedlagt nu. Som sagt är väl Isirider.se de som har täckena mest nu, finns ju i ett par "standardfärger", sedan vet jag inte om man kan beställa annorlunda.

Prata med Karin på Isirider, eventuellt kanske du kan göra en specialbeställning, jag vet inte säkert.

Jag har ett Thermomaster Reflective till min islandshäst. Det är kanonbra och passar henne superbra! Sen hittar man henne lätt i hagen med tack vare reflexerna... ;)

Jag har haft jättesvårt att hitta täcken som passar bra till min lilla. Antingen så är de alldeles för långa, så att han skulle kunna snubbla på dem :o eller så är de för trånga antingen på längden eller i halsen/bogen.

Men nu har jag hittat ett som sitter helt fantastiskt bra! Det är ett Shires från three crown.

Vet inte om det är för sent att svara på denna tråd kanske någon som ser men jag har ett som är kamoflagefärgat som jag ska sälja då min häst inte finns mer
fatimahedgren@live.se

Liknande trådar

Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
863
Senast: Sonic76
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 591
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 122
Senast: Skye
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 018
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025