Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr jag har tänkt köpa en eller ett par dressyrböcker, vilka rekommenderar ni?
Svar
19
· Visningar
2 539
C
Dressyr Eller het kanske inte man kan kalla henne men det går inte att rida dressyr på henne.. I skritten så är hon fin hon lyssnar bra och går...
2
Svar
36
· Visningar
3 613
Senast: Lonely
·
Dressyr Jag undrar om det finns någon här som är bra på att uttrucka sig i skrift som kan hjälpa mig. :) Jag skulle behöva en detaljerad...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Iza
·
A
Dressyr Jag skall tävla för första gången i hela mitt liv om cirka en månad. Tänkte rida LC:1. Först hade jag tänkt LA:1 men hade problem med...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: Lady_A
·
B
Dressyr Halloj! Kan ni inte skriva och berätta om eran första dressyrtävling? Sånt är alltid kul att höra, sedan spelar det ingen roll om det...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 968
Senast: bipsiebop
·
C
Dressyr Funderar på det här med dressyrklasser utomlands. Jag har hittat en annons på en häst som går L och M klass i dressyr i Estland. Om man...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: aicha
·
Dressyr Har programmet för ryttarmärke 1 och 2 ändrats i modern tid? Tänkte ut och lufta triangelpensionären, och någon påstod att...
Svar
5
· Visningar
2 534
N
Dressyr Jag behöver tips o råd för hur jag ska göra med min häst... Jag tog över honom för några månader sen och han har rätt dålig kondition...
Svar
8
· Visningar
1 459
Senast: She- Ra
·
F
Dressyr hej! jag har tänkt starta en kür om några veckor, det ska vara en kür på L:B nivå, och jag har letat som en galning för att få tag i...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: Saigon
·
Dressyr Min kompis s'ger att man får ha uppläsare på dressyrtävlingar... Är det verkligen så..? Tycker det låter väldigt fel! :crazy:
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: Splittan
·
I
Dressyr Om ett par dagar är det dressyrpremiär för mig, ska rida LB:1. Behöver några tips! Först och främst så har jag svårt för ökningar...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Saigon
·
A
Dressyr Jag har en fråga angående min häst. Jag har en frieserhingst på 6 år som har en förmåga att gärna "krulla ihop sig" i hals å huvud så...
2
Svar
20
· Visningar
1 709
Dressyr Var idag och såg på en klass i den lokala ponnydressyrtävlingen som var på ridskolan här. Jag kollade på LBn och ett av tävlingens...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Lancet
·
K
Dressyr vill ha hjälp av alla duktiga dressyrkunniga. :d det rä så att jag har ett d-ponny sto, som jag helt enkelt inte kan få att gå i...
Svar
14
· Visningar
1 405
Senast: Magdalena
·
Dressyr Hej! Jag har en 13-årig B-ponny som jag har ridit ganska svåra klasser i dressyr på, men han behöver få ännu mer bakbensaktivitet. Han...
Svar
10
· Visningar
1 410
Senast: staaria_
·
Dressyr Hälp!!!!! :eek: Vad är det man skriver i anmälan när lic.nr inte har kommit än???? Står helt still i skallen. Tacksam för snabb...
Svar
3
· Visningar
748
J
Dressyr Vad ska man kolla efter när man ska köpa en dressyr häst? :confused: EN hopphäst ska ju oftast ha långa ben å så.
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Ilion
·
H
Dressyr Hej!! På dressyrtävlingar har alla sammetshjälmar, men måste man ha det? För i hoppningen är det många som har en metall/plast "bläs" på...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Akustik
·
H
Dressyr Dressyrryttare då! Mattias Jansson? Kyra Kyrklund? Susanne Gielen? Anky von G??? Och berätta varför!! För att Kyra red Amiral bäst...
2
Svar
27
· Visningar
3 713
Senast: TeamTop
·
F
Dressyr Hade fö en tid sen 188p på min gammla tävlingsponny när jag red en LC:2a är det bra? Jag kom 2a på just den tävlingen..
Svar
17
· Visningar
1 872
Senast: Beauty_Boss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka