Första tävlingen?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 977
Sv: Första tävlingen?

Ja det gick sådär. Ganska ojämnt så att säga :p LC:1, 153 poäng. Ganska nöjd iallafall. Jag hade väldigt mktproblem med handskarna, jag tog fel, dessa var 2 strl för små och jag hann inte hämta dom andra (Jag måste rida med handskar). Så, jaa.

Sv: Första tävlingen?

Skulle fylla 10 år dan efter, ett KM för väldigt många år sedan. Red en enögd B-ponny som helst lekte stjärnkikare när det var fråga om dressyr. Vi startade en LB:1, kommer ihåg att domaren satt och skakade på huvudet åt oss :D i skrittdelen så kom jag på att mina vantar var för stora så jag pulade av dem - mitt framför domarens bil - haha- sen stannade killen mitt på diagonalen och bajsade hur glatt som helst. Har protokollet kvar hemma hos mamma, det är skitkul att ta fram och titta på ibland. Fick ihop hela 101 poäng och GK på den tiden tror jag var närmare 140p. Behöver jag säga att vi kom sist???
Men vi vann hoppKM det året före alla tävlingsponnyer. Det dröjde innan jag stratde nån mer dressyr.

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 236
Senast: ufot
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Grazing
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka