Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr när jag rider dressyr gapar hästen, eller snarare drar undan läpparna och visar tänderna... vad kan jag göra för att få henne att...
Svar
13
· Visningar
2 047
Senast: skrållan
·
Dressyr Har lovat att vara skrivare på en dressyrtävling nu till helgen.. Jag som hoppar i vanliga fall vet ju inte så mkt, så har ni några tips...
Svar
9
· Visningar
2 140
Senast: VulkanoRosa
·
Dressyr Rids den på kandar eller träns? Eller får jag välja? Kram Magda :)
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Ylva
·
W
Dressyr en kandarstång med böjda skänklar? (när man tävlar i kandarklasser) TR visar ju enbart raka skänklar, men o andra sidan så står det ju...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Saigon
·
Dressyr Hur fungerar det med Avd B i dressyr? så här står det på proppen: Klass 2 LB:2 2003 (60+90 / 60+40) Vad är det som gäller...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Salonikel
·
B
Dressyr Tja! Någon som vet vart och när SM i dressyr för ponny, Junior och YR (om de har samma datum) är? Skulle gärna vilja kolla, men då vill...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Beauty_Boss
·
T
Dressyr ...ett bra dressyrpass :banana: Efter sju svåra "år" med skador, bråk, bock och stegrande så kändes det BRA efter träningspasset. Ny...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: apocalypsen
·
Dressyr Själv är jag ju alldeles för gammal, men funderar ändå: För att kvala så gäller ju detta : Kvalifikationer gällande under tidsperioden...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Jag har ett bekymmer (eller ja, detta är ett av mina bekymmer :crazy: ) behöver tips och ideér hur jag ska komma ur detta...
2
Svar
30
· Visningar
2 947
·
T
Dressyr Hur har ni gjort för att lära era hästar/ponnyer att rygga? Vill gärna ha lite tips i det avseendet.
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: saen
·
C
Dressyr I dag var jag och red för instruktör och jag gör det 1 ggr i veckan. Min tösa som är 168 cm och har varit i gång i ca ett halvår nu har...
Svar
11
· Visningar
1 315
Senast: bokslukaren
·
C
Dressyr Ja jag behöver helt enkelt tips och råd för att kunna få min häst att börja jobba i en högre form. Han är 7 år nu och går väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Lejonelle
·
M
Dressyr Vi lånar en 23-årig B-ponny som i sin ungdom ska ha varit placerad i SM. Vet ej vilket år. Söker därför gamla resultat listor från ponny...
Svar
4
· Visningar
1 220
E
Dressyr Finns det några tävlingar i sommr i Gbg med omnejd (helst inte mer än 10 mil) med LC. Min medryttare skall starta men jag hittar dåligt...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: maia
·
B
Dressyr Halloj alla bukefalister! Snart ska jag och min ponny ut på våran första tävling för året och våran 4:e tävling totalt, ska bli...
Svar
2
· Visningar
770
·
C
Dressyr Hur ska man håret under hårnätet? Ska man typ ha det uppsatt eller? snälla, jag behöver svar fort som attan för jag ska tävla imorn...
Svar
8
· Visningar
1 421
·
B
Dressyr Hej. Jag ska för första gången ut på en dressyrtävling med min medrytt pålle nästa söndag och jag undrar om tränset jag har är godkänt...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: whalan
·
T
Dressyr Hallo! Vad använder ni för skydd på benen på era dressyr hästar?? Lindor eller benskydd eller inga alls?? Är lite nyfiken!! :smirk...
2
Svar
32
· Visningar
2 587
Senast: pinkcookie
·
Dressyr Det vore väldigt nyttigt med en video med de vanligaste dressyrprogrammen som rids av vanliga ryttare/hästar. En sådan video skulle man...
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: tant agda
·
Dressyr Hur tidigt kan man bryta av till skritt i galoppserpentinerna och göra det enkla bytet. Min häst är stor och storgalopperad. Om jag...
Svar
9
· Visningar
1 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka