Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Hej!! Jag har blivit jätteintresserad av dressyr på senare år på grund av att min unghäst visar goda anlag för dressyr! Problemet är...
Svar
5
· Visningar
3 865
Senast: tant agda
·
P
Dressyr - har den någon reell chans att hävda sig i högre klasser?? Erfarenheter?? 2
Svar
24
· Visningar
3 013
Dressyr Är detta tredelade bett, godkänt att tävla med? Det är själva mittdelen jag är lite osäker med.
Svar
6
· Visningar
927
Senast: saen
·
B
Dressyr Hjälp! Nu är det så här att våran skola ska vara med och tävla mot en annan naturbruks skola i körning, hoppning och dressyr. Och jag...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: Black_Rose_
·
Dressyr vad är det som tilltalar just dig med dressyr? vad får dig att fortsätta kämpa och jobba? vad har du för mål med din ridning; med den...
Svar
19
· Visningar
1 520
Senast: Beauty_Boss
·
L
Dressyr Om hästen skiter på banan när man tävlar dressyr, vad händer då? Får man avdrag? :confused:
Svar
3
· Visningar
960
Senast: staaria_
·
Z
Dressyr jaha, då är man snart 30 år och ska kanske ge sig ut på sin allra första tävling :D Måttligt nervös!!!! Det jag undrar lite över ang...
Svar
7
· Visningar
1 783
A
Dressyr Vad tycker ni om denna ponnys form? : Själv så tycker jag att hon går lite under handen, eller? Kul o få lite synpunkter, man...
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Hallonsoda
·
Dressyr Hej ... Hörde att det fanns fler som var med i Stockholmscupen i dressyr här... Så här har det gått i "min" LB grupp.... Gladö... 2
Svar
22
· Visningar
2 485
S
Dressyr var och tävlade idag. Men det gick inte alls något vidare :crazy: när jag rider fram för 1:a klassen så går ponnyn som en dröm... 2
Svar
20
· Visningar
2 564
·
Dressyr Får man tävla lokalt dressyr med en sadelgjort som är fodrat med fårskinn på insidan? Har en låna häst och alla mina andra gjordar är...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Cronis
·
R
Dressyr hade ni när ni red er första LC:1 ?? Vad är godkänt tycker ni? 2 3
Svar
53
· Visningar
4 786
Senast: Madm
·
B
Dressyr Hej! När du tränar dressyrprogram, har du spö då, eller rider du utan? Jag har alltid ridit utan, men ska nog börja med att rida med spö...
Svar
14
· Visningar
1 323
·
Dressyr Jag lade in en liknande tråd på utrustning, men testar att lägga in en här också eftersom gensvaret kanske är större här. :) Jag...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Rimfaxe
·
S
Dressyr när jag rider dressyr gapar hästen, eller snarare drar undan läpparna och visar tänderna... vad kan jag göra för att få henne att...
Svar
13
· Visningar
2 068
Senast: skrållan
·
Dressyr Har lovat att vara skrivare på en dressyrtävling nu till helgen.. Jag som hoppar i vanliga fall vet ju inte så mkt, så har ni några tips...
Svar
9
· Visningar
2 148
Senast: VulkanoRosa
·
Dressyr Rids den på kandar eller träns? Eller får jag välja? Kram Magda :)
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Ylva
·
W
Dressyr en kandarstång med böjda skänklar? (när man tävlar i kandarklasser) TR visar ju enbart raka skänklar, men o andra sidan så står det ju...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Saigon
·
Dressyr Hur fungerar det med Avd B i dressyr? så här står det på proppen: Klass 2 LB:2 2003 (60+90 / 60+40) Vad är det som gäller...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: Salonikel
·
B
Dressyr Tja! Någon som vet vart och när SM i dressyr för ponny, Junior och YR (om de har samma datum) är? Skulle gärna vilja kolla, men då vill...
Svar
8
· Visningar
1 000
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka