Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Pågrund av mkt strul med papper så jag inte mätintyget på ponnyn fören för ett tag sen och har endast tävlat 2 gånger med ponnyn. Fick...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: Totola
·
L
Dressyr Någon som har programmet Lätt B:2 från 2003?
Svar
5
· Visningar
1 411
G
Dressyr undefined Hej alla glada människor som jag förstått också gillar eller kanske tävlar dressyr! Det är nämligen så att jag hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lonely
·
Dressyr Jag har en korsning mellan Fjording och Nordesvensk. En mycket smäcker kille får jag säga själv. Nu e det så att jag inte känner för...
2
Svar
27
· Visningar
2 379
Senast: Immer
·
D
Dressyr Märkte idag när jag red, att jag spänner mig i överarmar och axlar. Något som jag inte tidigare gjort, det kom som ett brev på posten...
Svar
2
· Visningar
1 472
Senast: Donne
·
Dressyr Ska debutera lätt:a till helgen.. Har hört att man måste ha sporrar?? Någon som har koll.. Ska även rida Lätt:b men där behövs det väl...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: pussi
·
M
Dressyr Hej!! Jag har blivit jätteintresserad av dressyr på senare år på grund av att min unghäst visar goda anlag för dressyr! Problemet är...
Svar
5
· Visningar
3 851
Senast: tant agda
·
P
Dressyr - har den någon reell chans att hävda sig i högre klasser?? Erfarenheter??
2
Svar
24
· Visningar
2 997
Dressyr Är detta tredelade bett, godkänt att tävla med? Det är själva mittdelen jag är lite osäker med.
Svar
6
· Visningar
925
Senast: saen
·
B
Dressyr Hjälp! Nu är det så här att våran skola ska vara med och tävla mot en annan naturbruks skola i körning, hoppning och dressyr. Och jag...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: Black_Rose_
·
Dressyr vad är det som tilltalar just dig med dressyr? vad får dig att fortsätta kämpa och jobba? vad har du för mål med din ridning; med den...
Svar
19
· Visningar
1 511
Senast: Beauty_Boss
·
L
Dressyr Om hästen skiter på banan när man tävlar dressyr, vad händer då? Får man avdrag? :confused:
Svar
3
· Visningar
958
Senast: staaria_
·
Z
Dressyr jaha, då är man snart 30 år och ska kanske ge sig ut på sin allra första tävling :D Måttligt nervös!!!! Det jag undrar lite över ang...
Svar
7
· Visningar
1 778
A
Dressyr Vad tycker ni om denna ponnys form? : Själv så tycker jag att hon går lite under handen, eller? Kul o få lite synpunkter, man...
Svar
16
· Visningar
1 494
Senast: Hallonsoda
·
Dressyr Hej ... Hörde att det fanns fler som var med i Stockholmscupen i dressyr här... Så här har det gått i "min" LB grupp.... Gladö...
2
Svar
22
· Visningar
2 482
S
Dressyr var och tävlade idag. Men det gick inte alls något vidare :crazy: när jag rider fram för 1:a klassen så går ponnyn som en dröm...
2
Svar
20
· Visningar
2 531
·
Dressyr Får man tävla lokalt dressyr med en sadelgjort som är fodrat med fårskinn på insidan? Har en låna häst och alla mina andra gjordar är...
Svar
3
· Visningar
1 295
Senast: Cronis
·
R
Dressyr hade ni när ni red er första LC:1 ?? Vad är godkänt tycker ni?
2 3
Svar
53
· Visningar
4 721
Senast: Madm
·
B
Dressyr Hej! När du tränar dressyrprogram, har du spö då, eller rider du utan? Jag har alltid ridit utan, men ska nog börja med att rida med spö...
Svar
14
· Visningar
1 314
·
Dressyr Jag lade in en liknande tråd på utrustning, men testar att lägga in en här också eftersom gensvaret kanske är större här. :) Jag...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka