Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr Jag har just börjat tävla lite mer med min häst, och tycker det är jätte kul! Håller mig i LB (1-3) än så länge på lokalnivå men jag...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: tant agda
·
Dressyr Var och kollade på storhästdressyr i helgen och funderar över varför det oftast är halvblod som dominerar startlistorna. har ni träffat...
Svar
10
· Visningar
1 545
Senast: Lollan
·
D
Dressyr Är en ridskolehäst ryttare med ett problem. Nu är det snart dags för tävling igen LB1 och LB3 vilket är kul men jag har ett stort...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Saigon
·
G
Dressyr Måste man ha läderridstövlar på en nationell dressyrtävling ex. sm eller räcker det med läderskor och stövelskaft (ser ut som stövlar)...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: saen
·
Dressyr Jag har en antiglidgrej, det är en tunn 'gummiduk' med små, små hål i. Har den mellan schabrak och sadel. Får jag tävla med den...
Svar
18
· Visningar
1 359
Senast: BeastieBabe
·
M
Dressyr Jag skulle vilja veta hur många procent 159 respektive 168 poäng är i lb:1?
Svar
10
· Visningar
978
G
Dressyr Jag har tävlat ett antal starter i LA nu och jag har blivit placerad på samtliga.. nästan iaf.. hehe :angel: Nu är det så att jag...
Svar
15
· Visningar
1 531
L
Dressyr men hur ? Han ser sådär prydlig ut och gör alla rörelser korrekt , men vi måste få in lite Wow så vi får lite högre poäng :p Så...
Svar
12
· Visningar
1 712
Senast: Totola
·
C
Dressyr Jag har ett svagt minne av att jag läst eller hört någonstanns att det kommit en ny regel om att det inte ska vara någon avdelning B på...
Svar
12
· Visningar
1 477
·
C
Dressyr Hur långt är ett kür program, ungefär...? Det är stor häst vi pratar om. Och när vi snackar musik, gör det nått om det är lite sång i?
Svar
15
· Visningar
1 322
Senast: Cronis
·
D
Dressyr Min häst är väldigt stel i nacken då jag rider i vänster varv. Jag har försökt att göra allt, för att få honom att lossna, utan att...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: Donne
·
Dressyr Hej! Jag har undrat länge hur folk gör när dom lär hästen dressyr rörelser? Hur gör man för att hästen ska förstå/gå i tex piaff...
Svar
7
· Visningar
4 190
Senast: _L_
·
Dressyr Som hoppryttare har jag idag förvirrat mig till en dressyrtävling... Hur tolkar jag poängen på det Allmänt intryck?!! Där är ju två...
Svar
11
· Visningar
1 334
·
P
Dressyr Var iväg igår och tävlade dressyr med ponnyn. Red två okej program och fick 63,33% resp. 66,54%. I första klassen fyra 8or och i andra...
Svar
17
· Visningar
1 501
·
L
Dressyr Pågrund av mkt strul med papper så jag inte mätintyget på ponnyn fören för ett tag sen och har endast tävlat 2 gånger med ponnyn. Fick...
Svar
10
· Visningar
1 263
·
L
Dressyr Någon som har programmet Lätt B:2 från 2003?
Svar
5
· Visningar
1 416
G
Dressyr undefined Hej alla glada människor som jag förstått också gillar eller kanske tävlar dressyr! Det är nämligen så att jag hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Lonely
·
Dressyr Jag har en korsning mellan Fjording och Nordesvensk. En mycket smäcker kille får jag säga själv. Nu e det så att jag inte känner för... 2
Svar
27
· Visningar
2 387
Senast: Immer
·
D
Dressyr Märkte idag när jag red, att jag spänner mig i överarmar och axlar. Något som jag inte tidigare gjort, det kom som ett brev på posten...
Svar
2
· Visningar
1 479
Senast: Donne
·
Dressyr Ska debutera lätt:a till helgen.. Har hört att man måste ha sporrar?? Någon som har koll.. Ska även rida Lätt:b men där behövs det väl...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: pussi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka